تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
کد خبر : 21289

دومین جلسه استانی طرح اقدام ملی مسکن اصفهان برگزار شد.

دومین جلسه استانی طرح اقدام ملی مسکن اصفهان  برگزار شد.

در راستای تسریع امور، بررسی و رفع مشکلات موجوددر اجرای طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان، از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس جلسه‌ای درمحل اداره‌کل راه و شهرسازی این استان برگزار شد. به گزارش دنیای اسرار؛ بمنظور بررسی و رفع مشکلات موجود در اجرای طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان، جلسه‌ای با حضور امیر زاغیان معاون

Print Friendly, PDF & Email

در راستای تسریع امور، بررسی و رفع مشکلات موجوددر اجرای طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان، از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس جلسه‌ای درمحل اداره‌کل راه و شهرسازی این استان برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار؛ بمنظور بررسی و رفع مشکلات موجود در اجرای طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان، جلسه‌ای با حضور امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با تمامی روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های تابعه در محل اداره کل راه و شهرسازی این استان تشکیل شد.

زاغیان معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان دراین جلسه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تولید مسکن و دستور مقام عالی وزارت راه وشهرسازی مبنی بر تسریع عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: استان اصفهان همواره در اجرای پروژه‌های مسکن خوش درخشیده است و این بار نیز در طرح اقدام ملی مسکن با همت و تلاش مضاعف اهداف غائی این طرح را یکی پس از دیگری جامع عمل می‌پوشانیم.

وی به برگزاری منظم این جلسات تاکید کرد و از رؤسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های تابعه خواست با همفکری، همکاری و تلاش شبانه روزی مشکلات موجود طرح اقدام ملی مسکن را شناسایی و رفع کنند تا به اجرای این طرح سرعت بیشتری بخشیده شود.

زاغیان با بیان اینکه در صدد هستیم مشکل کمبود زمین را به هر شکل قانونی و برابر ضوابط مرتفع نماییم،گفت: در راستای اجرای این طرح تفاهم، همدلی و هماهنگی خوبی بین اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل بنیاد مسکن وجود دارد. که می‌بایست از طریق تشکیل جلسات بصورت مستمر با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نمایندگان دفاتر پیشخوان دولت این ارتباط و هماهنگی را دو چندان کرد.

در ادامه جلسه روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های استان مسائل و مشکلات موجود را مطرح کردند که پس از بررسی، پیشنهادات لازم در خصوص رفع آن ارائه و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان