تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
کد خبر : 21377

مهندس صدری: پرداخت مابه التفاوت کمک هزینه ازدواج فرزندان همکاران بازنشسته از سال ۹۷ تا کنون

مهندس صدری: پرداخت مابه التفاوت کمک هزینه ازدواج فرزندان همکاران بازنشسته از سال ۹۷ تا کنون

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: مابه التفاوت کمک هزینه ازدواج برای بازنشستگانی که فرزندان آنان از سال ۹۷ تا کنون ازدواج کردند پرداخت می شود.به گزارش دنیای اسرار, مهندس سید مجید صدری, مدیرعامل شرکت با بیان این مطلب افزود: این کمک هزینه به کارکنان شاغل بر اساس آیین نامه استخدامی و پرسنلی, معادل ده برابر

Print Friendly, PDF & Email


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: مابه التفاوت کمک هزینه ازدواج برای بازنشستگانی که فرزندان آنان از سال ۹۷ تا کنون ازدواج کردند پرداخت می شود.
به گزارش دنیای اسرار, مهندس سید مجید صدری, مدیرعامل شرکت با بیان این مطلب افزود: این کمک هزینه به کارکنان شاغل بر اساس آیین نامه استخدامی و پرسنلی, معادل ده برابر حداقل حقوق ماهانه, همه ساله از سال ۹۷ پرداخت شده اما مبالغ پرداختی در این خصوص به بازنشستگان کمتر از شاغلین بوده که با موافقت و تصویب هیات مدیره شرکت, مابه التفاوت آن پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران, تعداد افرادی که در سال های ۹۷ و ۹۸ و ۹۹ مشمول مابه التفاوت کمک هزینه ازدواج می شوند را ۲ هزار و ۹۷ نفر عنوان کرد و اظهار داشت هزینه پرداخت آن بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال می باشد.

وی به نحوه و زمان پرداخت آن اشاره کرد و گفت: مابه التفاوت ۷۴۳ نفر مزدوجین سال ۹۷ با حقوق مهرماه و همچنین مشمولین سال های ۹۸ و ۹۹ نیز در ماه های بعد پرداخت خواهد شد.

مهندس صدری با اشاره به اینکه این کمک هزینه به هر فرد برای یک بار قابل پرداخت خواهد بود خاطرنشان کرد: با موافقت هیات مدیره شرکت و این اقدام, میزان پرداختی کمک هزینه ازدواج فرزندان شاغلین و بازنشستگان یکسان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان سخنان خود به امر توجه به معیشت کارکنان اشاره کرد و اظهارداشت: معیشت بازنشستگان, شاغلین دائمی, قراردادی و بخش خصوصی برای ما حایز اهمیت است .

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.