تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
کد خبر : 25154

درج اطلاعات سکونتی در سامانه املاک برای همه کد ملی‌ها آزاد شد

درج اطلاعات سکونتی در سامانه املاک برای همه کد ملی‌ها آزاد شد

درج اطلاعات سکونتی در سامانه املاک برای همه کد ملی‌ها آزاد شد معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ثبت اطلاعات ملکی در سامانه ملی املاک و اسکان کشور برای تمامی سرپرستان خانوار از ۱۰ اردیبهشت لغایت ۱۹ خرداد امکان‌پذیر است. به گزارش  دنیای اسرار؛ امیر زاغیان معاون مسکن و

Print Friendly, PDF & Email

درج اطلاعات سکونتی در سامانه املاک برای همه کد ملی‌ها آزاد شد

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ثبت اطلاعات ملکی در سامانه ملی املاک و اسکان کشور برای تمامی سرپرستان خانوار از ۱۰ اردیبهشت لغایت ۱۹ خرداد امکان‌پذیر است.

به گزارش  دنیای اسرار؛ امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: ۹ اردیبهشت ماه مهلت ثبت اطلاعات سکونتی براساس نوبت‌بندی رقم آخر کدملی سرپرستان خانوار در سامانه ملی املاک و اسکان کشور به پایان رسید.

 وی افزود: افراد جامانده از ثبت نام طبق اعلام از تاریخ ۱۰ اردیبهشت تا ۱۹ خردادماه سالجاری می توانند بدون در نظر گرفتن آخرین رقم کد ملی‌شان، اطلاعات ملکی و سکونتی خود را در این سامانه درج کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: طبق الزام قانونی (اصلاحیه ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم مصوب دی ۱۳۹۹)، تمامی سرپرستان خانوار اعم از شهری و روستایی، مالک و مستاجر مکلف هستند اطلاعات محل سکونت و املاک تحت مالکیت خود را با مالکیت‌های رسمی، وکالتی، تعاونی شهری و روستایی در سامانه ملی املاک و اسکان کشور به نشانی https://amlak.mrud.ir  ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: زمان خوداظهاری و درج اطلاعات سکونتی و ملکی از تاریخ ۱۹ فرودین ماه آغاز شده بود تا ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

زاغیان با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی به منظور سهولت در ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان، بصورت ۲۴ ساعته به سوالات هم استانی‌های عزیز پاسخ می‌دهد. عنوان کرد: بر همین اساس مرکز ارتباط مردمی سامانه ملی املاک و اسکان کشور با شماره ۵۹۱۹۸-۰۲۱ وشماره پیامکی ۰۲۱۱۹۳ برای پاسخگویی به صورت شبانه‌روزی آمادگی دارد. و مردم استان اصفهان می‌توانند در گفت‌وگو با کارشناسان این مرکز سوالات خود را مطرح کنند.

وی بیان داشت: پس از ثبت نام افراد در سامانه، کد یکتایی (آدرس الکترونیک خانوار) برایشان صادر می شود و زین پس دریافت تمامی خدمات دولتی مبتنی بر این کد یکتا خواهد بود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: هر خانواری که نسبت به درج اطلاعات ناصحیح اقدام کند و یا اطلاعات خود را در سامانه درج نکند علاوه بر آنکه کد یکتا را دریافت نمی‌کند و از خدمات دولتی نمی‌تواند استفاده کند، مشمول دو برابر جرایم مالیاتی نیز خواهد شد

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.