تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷
کد خبر : 25388

۴ میلیارد تومان در پویش «سفره ای به وسعت ایران» اصفهان هزینه شد

۴ میلیارد تومان در پویش «سفره ای به وسعت ایران» اصفهان هزینه شد

۴ میلیارد تومان در پویش «سفره ای به وسعت ایران» اصفهان هزینه شد خادمیاران و یاوران رضوی کانون های خدمت رضوی در استان اصفهان در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۰ هزار بسته بهداشتی مقابله با کرونا و ارزاق به مبلغ ۴ میلیارد تومان تهیه و به نیازمندان اهدا کردند. به گزارش آستان نیوز از

Print Friendly, PDF & Email


۴ میلیارد تومان در پویش «سفره ای به وسعت ایران» اصفهان هزینه شد
خادمیاران و یاوران رضوی کانون های خدمت رضوی در استان اصفهان در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۰ هزار بسته بهداشتی مقابله با کرونا و ارزاق به مبلغ ۴ میلیارد تومان تهیه و به نیازمندان اهدا کردند.
به گزارش آستان نیوز از اصفهان، سید محمد حسین امامی معاون خادمیاری دبیرخانه کانون های خدمت رضوی اصفهان گفت: در این طرح مومنانه، خادمیاران و یاوران رضوی در محله های حاشیه ای و کم برخوردار کلان شهر اصفهان و شهرستان های استان نیازمندان آبرومند را شناسایی کردند .

وی افزود: با پویش سفره ای به وسعت ایران، خیران اصفهان سخاوتمندانه ۴ میلیارد تومان برای اجرای این طرح مهربانانه کمک کردند .

امامی با اشاره به اینکه کانون های محله ای خدمت رضوی در استان اصفهان بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی را آماده کردند اظهار داشت: این پویش با همکاری خادمیاران، یاوران رضوی و اداره کل کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی استان اصفهان به شکل آبرومندانه برای نیازمندان اجرا شد .

مجید برخوردار مجری این طرح نیز گفت: هر بسته غذایی به ارزش ۴۰۰ هزار تومان و شامل ده قلم کالای اساسی از جمله برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رب و… بود.

برخوردار افزود: در ماه میهمانی خدا خادمیاران رضوی استان اصفهان بیش از ۱۱۰ هزار افطاری متبرک رضوی را در جای جای استان بین خانواده های آسیب پذیر توزیع کردند .

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان