تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
کد خبر : 26787

اطلاعیه مهم شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

اطلاعیه مهم شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:درپی جاری شدن رودخانه زاینده رود متاسفانه عده ای از افراد سودجو در فضای مجازی اقدام به شایعه پراکنی در خصوص سلامت آب شرب شهروندان کرده اند. بر همین اساس به آگاهی شهروندان گرامی می رساند آب شرب تامین شده توسط شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بر اساس نتایج مکرر آزمایشگاه

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:درپی جاری شدن رودخانه زاینده رود متاسفانه عده ای از افراد سودجو در فضای مجازی اقدام به شایعه پراکنی در خصوص سلامت آب شرب شهروندان کرده اند. بر همین اساس به آگاهی شهروندان گرامی می رساند آب شرب تامین شده توسط شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بر اساس نتایج مکرر آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب و همچنین آزمایشگاه مرجع مرکز بهداشت استان اصفهان کاملاً سالم و بهداشتی است و همه  مقادیر پارامترهای فیزیکوشیمیایی و میکروبیولوژی آن در رنج مجاز و  بر اساس استانداردهای ۱۰۵۳و۱۰۱۱ سازمان استاندارد ایران می باشد.

 همچنین در خصوص استفاده از دستگاه های تصفیه آب در منازل به اطلاع همشهریان عزیز می رساند که این دستگاه ها باعث حذف املاح ضروری آب که مورد نیاز  بدن بوده، می شوند و حذف این املاح توسط دستگاه های تصفیه آب در بلند مدت آسیب های جدی به سلامت مصرف کننده وارد می سازد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.