تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
کد خبر : 12844

سینمای پر مخاطب اما بدون سرمایه‌گذار

سینمای پر مخاطب اما بدون سرمایه‌گذار

سی و دومین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان سینمای پر مخاطب اما بدون سرمایه‌گذار تهیه کننده فیلم “اقیانوس پشت پنجره”: برای ساخت این فیلم حدود یک‌ میلیارد تومان هزینه شده است. به گزارش دنیای اسرار:سید جلال چاووشیان تهیه کننده فیلم “اقیانوس پشت پنجره” در نشست خبری فیلم ” اقیانوس پشت پنجره” شنبه دوم شهریورماه

Print Friendly, PDF & Email

سی و دومین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان

سینمای پر مخاطب اما بدون سرمایه‌گذار

تهیه کننده فیلم “اقیانوس پشت پنجره”: برای ساخت این فیلم حدود یک‌ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش دنیای اسرار:سید جلال چاووشیان تهیه کننده فیلم “اقیانوس پشت پنجره” در نشست خبری فیلم ” اقیانوس پشت پنجره” شنبه دوم شهریورماه گفت: بازبینی روند ساخت این‌ فیلم‌ از جلسه ساده‌ای آغاز شد و برآورد آن چیزی حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیارد هزینه بود که پس از اولین پلان نظرم درباره کارگردان تغییر کرد و اختیارات را به او سپردم.
وی در ادامه افزود: برای ساخت این فیلم حدود یک میلیارد هزینه شده و عوامل کاملا بر اساس علاقه وارد این فیلم شدند.
در ادامه بابک نبی‌زاده نویسنده و کارگردان این فیلم بابیان اینکه برخی مواقع امواجی وارد سینما می‌شود که یکی از آن‌ها فیلم‌هایی درباره و برای‌ کودک‌ است گفت: من مخالف این فیلم‌ها هستم و در دوره حاضر فیلم‌ باید درباره کودک ساخته شود چرا که فضای مجازی وارد شده و نوجوانان‌ می‌خواهند در کمترین زمان بیشترین اطلاعات را بدست آورند.
وی با اشاره به اینکه هدف ما ساخت فیلمی درباره کودکان است افزود: خانواده نیز از دیدن این فیلم لذت می‌برد.
نبی‌زاده با بیان اینکه در بسیاری از صحنه‌های فیلم از نمادگرایی و سمبل استفاده شده تشریح کرد: به عنوان مثال ماهی بزرگ مرده به معنی روابط نامشروع عقیم است و وقتی زن در فیلم ماهی را سید می کند امیدوار شده و با دریا آشتی می‌کند.
کارگردان این فیلم در خصوص فیلمنامه این اثر افزود: بازنویسی فیلمنامه حدود یک‌سال و نیم زمان برد و بیش از هفت پایان برای آن مشخص شد.
نبی‌زاده به عدم سرمایه‌گذاری در سینمای کودک اشاره کرد و افزود: پنج سال برای این فیلم‌ زحمت کشیدم‌ و سراغ بیش از هفت تهیه کننده رفتم اما کسی برای فیلم‌ کودک سرمایه گذاری نمی‌کرد.
نبی‌زاده ساخت فیلم برای شهرهای جنوبی کشور را وظیفه خود دانست و اظهارکرد: در شهرهای جنوبی وضعیت تجاری خوب است و پول زیادی وارد این مناطق می شود اما وضعیت زندگی مردم خوب نیست.
وی به ضرب آهنگ کند فیلم اشاره و تصریح کرد: ضرب آهنگ فیلم‌ کند است و در آینده باید اصلاحاتی در آن صورت گیرد.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.