تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۸:۰۳
کد خبر : 16516

تبلیغات، آنتن فروشی نیست

تبلیغات، آنتن فروشی نیست

تبلیغات، آنتن فروشی نیست مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان: در شش ماه ابتدای سال جاری طبق ارزیابی ستاد امور استان‌ها، رتبه سیمای مرکز اصفهان از ۱۶ به رتبه دوم در کشور رسید است. به گزارش دنیای اسرار:هرام عبدالحسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه ارتقای سطح کیفی و کمی برنامه‌های مرکز اصفهان را

Print Friendly, PDF & Email

تبلیغات، آنتن فروشی نیست

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان: در شش ماه ابتدای سال جاری طبق ارزیابی ستاد امور استان‌ها، رتبه سیمای مرکز اصفهان از ۱۶ به رتبه دوم در کشور رسید است.

به گزارش دنیای اسرار:هرام عبدالحسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه ارتقای سطح کیفی و کمی برنامه‌های مرکز اصفهان را دو هدف مهم و استراتژیک صدا و سیمای مرکز اصفهان در یک سال اخیر دانست و اظهار کرد: در این مدت به لحاظ کمی ۱۰ عنوان برنامه‌های تکلیفی و تعهدی مانند برنامه کودک، خانواده و… علی‌رغم مشکلات متعددی که وجود داشت بر روی آنتن مرکز اصفهان رفته است.
وی بابیان اینکه استفاده از مجریان تهرانی در برنامه‌های اصفهان ممنوع شده است گفت: در حال حاضر در برنامه‌های شبانه، شاهد حضور مجریان جوانی هستیم که شاید برای نخستین بار است که در صدا و سیما برنامه اجرا می‌کنند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان با اشاره به اینکه برنامه محوری و شبکه محوری از اولویت‌های کار این سازمان در طی یک سال اخیر بوده است تشریح کرد: از همین رو سال گذشته برای نخستین بار از معاونت‌ها درخواست شد تا برنامه‌های مختص به حوزه خود را ارائه دهند و بالای ۸۰ درصد این برنامه‌ها تاکنون عملیاتی شده است.
وی به ساخت ۳ تله‌ فیلم در یک سال اخیر اشاره و تصریح کرد: همچنین ۲ تله‌ فیلم دیگر نیز در دستور ساخت قرار دارد.
عبدالحسینی با بیان اینکه در شش ماه ابتدایی سال جاری طبق ارزیابی ستاد امور استان‌ها، رتبه سیمای مرکز اصفهان از ۱۶ به رتبه دوم در کشور رسید است گفت: همچنین این سازمان در حوزه خبر سال گذشته رتبه دوم و در پاییز امسال موفق به کسب رتبه سوم کشور شده است و در بخش صدا نیز رتبه صدا و سیمای مرکز اصفهان در سه‌ماهه نخست امسال به ۱۶ رسیده است.
وی با بیان اینکه نام تبلیغات را نمی‌توان آنتن‌ فروشی گذاشت تشریح کرد: به تبلیعات، برنامه مشارکتی گفته می‌شود و در سال ۹۸ سازمان صداوسیما باید ۲ هزار میلیارد تومان از محل پخش پیام بازرگانی و برنامه‌های مشارکتی جذب می‌کرد که تعهد مرکز اصفهان ۵ میلیارد تومان بوده است.
به گفته مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان معاونت برنامه‌ریزی مرکز موظف به راه‌اندازی میزهای تخصصی در حوزه‌های مختلف ازجمله میز خانواده، سیاسی و … با حضور کارشناسان مختلف، تهیه‌کننده و برنامه‌سازان شده است و خروجی آن در برنامه‌ها اعمال خواهد شد تا کمکی به غنای محتوا و ارتقای سطح کیفی برنامه‌های شبکه اصفهان شود.
وی با بیان اینکه استان‌های درجه دو و سه از بودجه استانی بهتری برخوردار هستند گفت: استان اصفهان در حوزه بودجه استانی ضعیف است و به همین دلیل زیرساخت‌های فرسوده‌ای دارد.
عبدالحسینی با اشاره به اینکه نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های یک سال اخیر هزینه شده است ابراز داشت: بخشی از این مبلغ به‌ واسطه تلاش همکاران در حوزه فنی جذب‌شده است، اما امیدواریم بتوانیم هرچه سریع‌تر زیرساخت‌های خود را بهسازی و بازسازی کنیم.
وی برگزاری جلسات ماهانه و سالانه با هنرمندان، اقشار مردم، اصحاب رسانه، حوزه علمیه، دانشگاه و سفر ‌به شهرستان‌ها و استفاده از ظرفیت هنرمندان را از دیگر برنامه‌های مرکز صداوسیمای استان اصفهان دانست.
همچنین در ادامه این نشست معاون اطلاعات و اخبار صداوسیمای مرکز اصفهان با بیان اینکه در سال جاری بیش از ۲ هزار گزارش خبری و تولیدی در صداوسیمای مرکز اصفهان تهیه شده است اظهار کرد: رویکرد بیش از یک‌چهارم آن‌ها ملی بوده و در شبکه‌های سراسری پخش‌ شده است.
به گفته وی صداوسیمای مرکز اصفهان در حوزه مستند خبری بیشترین مستند پخش‌شده در کشور را به خود اختصاص داده است.
سید محسن طباطبایی در ادامه افزود: همچنین امسال معاونت خبر به لحاظ تعداد گزارش‌های تولیدی و خبری رتبه برتر کشور و در حوزه مکتوب رتبه دوم و سوم را کسب کرده است.
وی به برنامه‌های این مرکز در ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و تشریح کرد: در حوزه انتخابات تولید باکس خبری «هشتک بهارستان» و «پلاک یازده» آغاز شده که با نزدیک شدن به انتخابات باکس‌های خبری به‌صورت روزانه پخش خواهد شد.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.