تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
کد خبر : 24563

” اهدای جوایز ۵۰ میلیون تومانی همراه اول به برندگان خوش شانس اصفهانی “

” اهدای جوایز ۵۰ میلیون تومانی همراه اول به برندگان خوش شانس اصفهانی “

در قرعه کشی طرح جایزه بزرگ همراه اول، پنج مشترک خوش شانس دیگر از استان اصفهان برنده جایزه ۵۰ میلیون تومانی این طرح شدند. به گزارش  دنیای اسرار، در جلسه ای که روز دوشنبه مورخ ۹۹/۱۲/۲۵ با حضور معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان و جمعی از مسئولین و کارشناسان این مجموعه در

Print Friendly, PDF & Email


در قرعه کشی طرح جایزه بزرگ همراه اول، پنج مشترک خوش شانس دیگر از استان اصفهان برنده جایزه ۵۰ میلیون تومانی این طرح شدند.

به گزارش  دنیای اسرار، در جلسه ای که روز دوشنبه مورخ ۹۹/۱۲/۲۵ با حضور معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان و جمعی از مسئولین و کارشناسان این مجموعه در سالن اجتماعات ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی مخابرات استان برگزار شد، به پنج نفر دیگر از برندگان این طرح، آقایان سعید مرادی، محسن ظفری و خانمها اعظم عظیمی، فاطمه دهقان و طیبه برهانی، پنج هدیه نقدی ۵۰۰ میلیون ریالی اهدا شد.

معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان در این مراسم، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به برندگان جوایز و خانواده های ایشان ، همراه اول را اپراتور برتر و اصلی ترین ارائه دهنده خدمات جامع سیار در سطح کشور معرفی کرده و گفت : همراه اول با حدود ۳ دهه فعالیت، با گذر از نسلهای مختلف شبکه تلفن همراه،اکنون در آستانه بهره برداری از نسل ۵G در شهر اصفهان می باشد.

احمد شاه میرزایی افزود: در حال حاضر در استان اصفهان حدود ۷ میلیون سیم کارت همراه اول در دست مردم بوده و حدود ۶۳/۵ درصد از سهم بازار متعلق به همراه اول است و بیش از ۵۰۰ کانال فروش و درگاه ارتباطی شامل دفاتر پیشخوان، دفاتر روستائی، خرده فروشیها، فروشگاههای برند و … در سطح استان وظیفه ارائه خدمات به مشترکین همراه اول را به عهده دارند.

وی در ادامه، فراهم کردن شرایط فنی برای ارائه بهترین کیفیت سرویس و بالاترین سطح خدمات پس از فروش به مشترکین دارنده سیم کارت همراه اول را به عنوان وظیفه و هدف بخشهای مختلف فنی و اداری مخابرات منطقه اصفهان دانست و اظهار کرد : تلاش همه کارکنان در همه بخش ها،جهت جلب رضایت مشترکین بوده و شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار، علاوه بر فعالیت در زمینه توسعه بازار، دغدغه افزایش رضایتمندی مشتریان و افزایش وفاداری مشترکین را دارند که اهدای جوایز ۵۰ میلیون تومانی در همین راستا می باشد.

گفتی است، این طرح با شعار “راه برای جایزه بسته است” از تاریخ ۹۹/۵/۱ تا پایان ۹۹/۱۰/۳۰ برگزار شد و از میان مشترکین همراه اول که بسته های مختلف را خریداری می کردند، به قید قرعه در هر ماه به ۲۰ نفر هر یک مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جایزه تعلق می گرفت.

لازم به ذکر است تاکنون تعداد ۱۰ نفر از مشترکین همراه اول استان اصفهان برنده این جایزه شده اند که ۴ نفر قبلاً جایزه خود را دریافت کرده بودند و در این مراسم هم به ۵ نفر دیگر جایزه اعطا گردید.

همچنین جایزه نفر دهم به نام خانم بتول اسفندیار شاهپوردی به دلیل شرایط جسمی نامبرده در محل سکونت ایشان در شهرستان فریدونشهر تحویل خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.