تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
کد خبر : 28986

باز هم تراموا سهم اصفهان نشد

باز هم تراموا سهم اصفهان نشد

به گزارش دنیای اسرار:رئیس شورای شهر اصفهان گفت: یک شرکت کار تراموا را قبول کرد اما به مشکل برخورد و در مجموع اتوبوس برقی بهتر از تراموا است؛دیگر در برنامه شورای شهر و شهرداری نیست. محمد نورصالحی با اشاره به اینکه حدود هفت ماه است که شورای شهر با ۱۳ نفر آغاز به کار کرده

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:رئیس شورای شهر اصفهان گفت: یک شرکت کار تراموا را قبول کرد اما به مشکل برخورد و در مجموع اتوبوس برقی بهتر از تراموا است؛دیگر در برنامه شورای شهر و شهرداری نیست.

محمد نورصالحی با اشاره به اینکه حدود هفت ماه است که شورای شهر با ۱۳ نفر آغاز به کار کرده و هر هفته اتفاقات شورای شهر توسط سخنگوی شورای شهر اطلاع رسانی می‌شود، اظهار کرد: همه ادوار شوراها به دلیل مردمی بودن تلاش دارند که بیشترین همراهی را با مردم داشته باشند.

وی با بیان اینکه پروژه‌های کلان مانند خط مترو، سالن اجلاس و رینگ چهارم نیز سرعت خواهند گرفت، تاکید کرد: رینگ چهارم حلقه ترافیکی نیز تحت بهره‌برداری است و برای تکمیل خط یک مترو که تا دانشگاه صنعتی اصفهان ادامه دارد بودجه‌ای در نظر گرفته شده و برای بازسازی اتوبوس‌ها و وارد کردن اتوبوس‌های برقی نیز بودجه اختصاص یافته است.

رئیس شورای شهر اصفهان تصریح کرد: در باغ رضوان ردیف مشخصی برای دریافت هرگونه هزینه مازاد در نظر گرفته نشده است. اگر کسانی در گذشته تحت عنوان خودیاری پولی داده‌اند پیگیری و بازپرداخت خواهد شد.

نورصالحی با توجه به اینکه کشف فساد و برخورد باید توسط دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شود، افزود: طرح شفافیت ۱۹ دی ماه تصویب شد و از اول بهمن باید عملیاتی می‌شد که شهرداری یک ماه فرصت داشت تا کمیته سلامت اداری را تشکیل دهد. سامانه شفافیت همه اطلاعات، قراردادها، درآمد هزینه و … را شامل می‌شود و مهلت آن از فروردین ماه است که البته در حال حاضر هم در دسترس مردم قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: مدیریت هوشمندسازی دستگاه‌های مختلف به دست استانداری است و باید هم‌افزایی در این زمینه صورت گیرد. مخابرات نیز بودجه‌ای تدارک دیده که بسترسازی این امر را با فیبر نوری در برخی از محلات انجام شود و تلاش می‌شود که طی چهار سال همه ساختمان‌ها به فیبر نوری متصل شوند و شهرداری نیز ۱۰۰ میلیارد تومان برای سیستم شهرداری در هوشمندسازی در نظر گرفته است.

رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه نرخ حمل و نقل عمومی زیاد نیست و طولانی‌ترین مسیر اتوبوس هزار و ۵٠٠ تومان است و قیمت جدید برای سال ۱۴٠۱ اعلام نشده است، بیان کرد: دولت وظیفه دارد که ۵ هزار اتوبوس به کلانشهرها بدهد و طبق این مصوبه حداقل ۵٠٠ اتوبوس سهمیه داریم و پیگیر آن هستیم

نورصالحی ادامه داد: با حکم قضایی پلمپ مشعل‌ها صورت گرفته اما یکی از مشعل‌ها حکم گرفت و در حال مازوت‌سوزی است، مقامات استان همه بیان کردند که مازوت‌سوزی رخ ندهد و فعلا یک مشعل با حکم فرا استانی فعال است.

خبرنگار: مهتاب خیری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.