تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
کد خبر : 31676

یونیت های ۱۰ میلیاردی قاچاق در باربری

یونیت های ۱۰ میلیاردی قاچاق در باربری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲ دستگاه یونیت دندانپزشکی خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بازرسی ماموران این پلیس از یک باربری خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” کامران ریاحی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان در اجرای

Print Friendly, PDF & Email

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲ دستگاه یونیت دندانپزشکی خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بازرسی ماموران این پلیس از یک باربری خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” کامران ریاحی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا، در عملیاتی هوشمندانه از دپوی کالای قاچاق در انبار یک باربری مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی در حضور متصدی باربری از محل بازرسی و در نتیجه این عملیات ۲ دستگاه یونیت دندانپزشکی خارجی که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش یونیت های قاچاق را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: کالا های مکشوفه توقیف و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و متصدی انبار هم دستگیر و همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان