تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
کد خبر : 34997

اعلام برنامه های بزرگداشت هفته ملی مهارت با رویکرد نهضت مهارت آموزی در گام دوم انقلاب

اعلام برنامه های بزرگداشت هفته ملی مهارت با رویکرد نهضت مهارت آموزی در گام دوم انقلاب

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان: اعلام برنامه های بزرگداشت هفته ملی مهارت با رویکرد نهضت مهارت آموزی در گام دوم انقلاب به گزارش دنیای اسرار، آرش اخوان طبسی مدیر کل استان به همراه اعضای ستاد استانی اجرای جشنواره ملی مهارت ۱۴۰۲، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برنامه

Print Friendly, PDF & Email

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان:

اعلام برنامه های بزرگداشت هفته ملی مهارت با رویکرد نهضت مهارت آموزی در گام دوم انقلاب

به گزارش دنیای اسرار، آرش اخوان طبسی مدیر کل استان به همراه اعضای ستاد استانی اجرای جشنواره ملی مهارت ۱۴۰۲، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برنامه های هفته ملی مهارت را اعلام نمود.

وی بیان داشت: در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان “مهار تورم، رشد تولید” نام گردیده است”، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان متولی اصلی ارائه آموزش های مهارتی، “نهضت ملی مهارت آموزی در گام دوم انقلاب ” را رویکرد اصلی خود در سال ۱۴۰۲ قرار داده است.

اخوان طبسی گفت: با عنایت به نامگذاری ششم مرداد ماه روزملی ” کارآفرینی و آموزشهای فنی و حرفه ای “، در تقویم کشور عزیزمان و تقارن آن با ماه محرم و عاشورای حسینی، بدینوسیله هفته ملی مهارت امسال از ۷ الی ۱۳ مرداد ماه برگزار می گردد. فرصتی ارزشمند را برای تجمیع فرصت ها و جلب توجه فعال به ارزش مهارت با حداکثرسازی نقش گروههای مرجع، نخبه و جریان ساز دارای موقعیت تأثیرگذار در اختیار سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قرار می دهد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، اجرای گسترده و هدفمند برنامه های فرهنگی، ترویجی، رسانه ای و اطلاع رسانی و … در روزهای هفته ملی مهارت با بهره مندی از ظرفیت هم افزایی و اجماع ملی، ارزش مهارت را از نظر نگرش و برنامه ریزی در سطح و بخش های مختلف ارائه می دهد.

اخوان اهداف وسیاستهای هفته ملی مهارت برندسازی مهارت، با هدف ارتقای وزن مهارت و تغییر افکار عمومی از مدرک گرائی به مهارت گرائی، توسعه ارتباطات و تعاملات با ذینفعان، گروه های مرجع و جریان ساز در راستای جامعه محوری مهارت، توسعه نقش حمایت گرایانه مجلس شورای اسلامی و دولت در مسیر خروج مهارت از غربت، تشکیل و فعال سازی تریبون ملی مهارت از طریق جلب مشارکت و بهره مندی حداکثری از ظرفیت های هم افزایی ملی برای ایجاد “جریان سازی مهارت” ، امیدبخشی و ترویج خودباوری، مشارکت بخش خصوصی، توجه بیشتر به فن آوری های نوین در تولید محتوا و ارائه خدمات الکترونیک، حمایت از مهارت آموختگان کارآفرین در راه اندازی کسب و کارهای مهارت بنیان، هویت بخشی و تقویت روحیه همدلی بین همکاران سازمان را اعلام نمود.

اخوان برنامه های هفته پیش رو را هماهنگی های در نشست با مقامات دستگاههای اجرایی و شرکای مهارتی، تعامل ویژه مقامات استانی، شورای مهارت استان، تولید محتوای مهارتی، تهیه یادداشت های تخصصی، تولید اینفوگراف، نشست با اعضای کانون های صنفی آموزشگاههای آزاد، برنامه های تبلیغاتی، خبری و رسانه ای با محوریت جلب توجه افکار عمومی، دولت، مجلس و شرکای مهارتی به ارزش مهارت، جشنواره مهارت‌آموختگان و کارآفرینان ‌برتر، برگزاری نمایشگاههای مجازی، مسابقات مهارتی (تخصصی و عمومی) و … اعلام نمود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان افزود: به منظور تبیین سیاست ها و جهت گیری های هفته ملی مهارت، شورای سیاستگذاری با تعیین اعضای آن مشخص گردید.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان از معاونین، رؤسای مراکز و شرکای مهارتی در بخش غیردولتی خواستار همکاری، همیاری، تعامل و همفکری در برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های هفته ملی مهارت و حفظ جایگاه و ارزش مهارت در اصفهان شد.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.