تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
کد خبر : 25325

اصفهان میزبان همایش مدیران و ناظرین مالی مناطق مخابراتی کشور

اصفهان میزبان همایش مدیران و ناظرین مالی مناطق مخابراتی کشور

اولین همایش مدیران و ناظرین مالی مناطق اصفهان،فارس،یزد،مرکزی،بوشهر،هرمزگان،کهکیلویه و بویر احمد و چهارمحال بختیاری به میزبانی مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد. به گزارش دنیای اسرار،در این مراسم که روز شنبه ۱۴۰۰/۲/۱۸ با حضور معاون  مالی شرکت مخابرات ایران و مدیران حسابرسی مناطق مذکور در سالن کنفرانس ساختمان شماره سه مخابرات اصفهان برگزار شد؛ کارگروه های

Print Friendly, PDF & Email

اولین همایش مدیران و ناظرین مالی مناطق اصفهان،فارس،یزد،مرکزی،بوشهر،هرمزگان،کهکیلویه و بویر احمد و چهارمحال بختیاری به میزبانی مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد.
به گزارش دنیای اسرار،در این مراسم که روز شنبه ۱۴۰۰/۲/۱۸ با حضور معاون  مالی شرکت مخابرات ایران و مدیران حسابرسی مناطق مذکور در سالن کنفرانس ساختمان شماره سه مخابرات اصفهان برگزار شد؛ کارگروه های تخصصی حسابرسی، پیرامون صورت‌‎های مالی مناطق و همچنین رعایت قوانین و مقررات هرچه بیشتر صورت‌‎های مالی و انطباق آن با آخرین استانداردهای حسابداری و حسابرسی و قوانین مالیاتی به بحث و تبادل نظر پرداختند .

گفتنی است در این همایش بر اهمیت مسئله حسابرسی در راستای ایجاد نظام یکپارچه و برنامه ریزی منظم در بخش مالی،ارزیابی و بهبود کارایی حوزه های کاری و شناسایی ضعف های درون سازمانی و  بهبود فرآیندهای مالی تاکید شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان