تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
کد خبر : 33195

با همت مخابرات تحول عظیمی در عرصه ارتباطاتی روستاها انجام شده است

با همت مخابرات تحول عظیمی در عرصه ارتباطاتی روستاها انجام شده است

مدیر مخابرات منطقه اصفهان: با همت مخابرات تحول عظیمی در عرصه ارتباطاتی روستاها انجام شده است مدیر مخابرات منطقه اصفهان:گفت: بحمدالله پس از انقلاب و بالاخص در سالهای اخیر، به برکت نظام شکوهمند انقلاب اسلامی و با همت مخابرات تحول عظیمی در عرصه ارتباطاتی روستاها صورت گرفته است. به گزارش دنیای اسرار:مهندس اسماعیل قربانی در

Print Friendly, PDF & Email

مدیر مخابرات منطقه اصفهان:
با همت مخابرات تحول عظیمی در عرصه ارتباطاتی روستاها انجام شده است

مدیر مخابرات منطقه اصفهان:گفت: بحمدالله پس از انقلاب و بالاخص در سالهای اخیر، به برکت نظام شکوهمند انقلاب اسلامی و با همت مخابرات تحول عظیمی در عرصه ارتباطاتی روستاها صورت گرفته است.

به گزارش دنیای اسرار:مهندس اسماعیل قربانی در جلسه پایش تصویری شهرستان فریدن ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت ارتباطی مخابراتی شهرستان گفت: بحمدالله پس از انقلاب و بالاخص در سالهای اخیر، به برکت نظام شکوهمند انقلاب اسلامی و با همت مخابرات تحول عظیمی در عرصه ارتباطاتی روستاها در راستای برقراری عدالت ارتباطی و دسترسی به شبکه های ارتباطی ثابت و سیار صورت گرفته که نشان از اهتمام این مجموعه بر خدمت رسانی به مردم عزیز دارد.

وی افزود: آنچه اکنون اهمیت دارد اینست که بپذیریم شرایط درآمدی مخابرات متفاوت از گذشته است و با توجه به عدم توازن بین هزینه ها و درآمد خدمات مخابراتی، چالشی بزرگ بر توسعه شبکه وجود دارد که با توجه به اینکه عزم جدی مخابرات بر کاهش کاستی های موجود در عرصه ارتباطی معطوف شده، تحقق این مهم، همدلی، همکاری و همراهی نهادهای حاکمیتی نظیر مجلس شورای اسلامی و فرمانداری ها را می طلبد.

نماینده مردم شهرستان فریدن در مجلس شورای اسلامی، دکتر حسین محمدصالحی نیز در این دیدار از زحمات، تلاش ها و خدمات پیگیرانه مدیر و کارکنان مخابرات اصفهان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت انشاالله شاهد محرومیت زدایی مناطق محروم شهرستان در آینده ای نزدیک باشیم.

فرماندار شهرستان نیز در این دیدار ضمن تشکر بخاطر زحمات جهادی مجموعه مخابرات به ویژه مهندس قربانی، مدیر مخابرات منطقه، به بیان دغدغه ها و مشکلات ارتباطی این شهرستان پرداخت و باتوجه به در پیش بودن انتخابات در انتهای سال جاری به نیازمندی های حوزه های اخذ رأی علی الخصوص در مناطق کور شهرستان اشاره داشت.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.