تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵
کد خبر : 33585

تقدیر مدیر عامل آبفای استان اصفهان از کارکنان دفتر روابط عمومی و مرکز ارتباط با مشتریان

تقدیر مدیر عامل آبفای استان اصفهان از کارکنان دفتر روابط عمومی و مرکز ارتباط با مشتریان

  مدیر عامل آبفای استان اصفهان به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات با حضور در دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی و مرکز ارتباط با مشتریان CRM)) این شرکت از کارکنان این دفاتر به جهت ارتباط با مخاطبان درون و برون سازمان تقدیر به عمل آورد.     به گزارش دنیای اسرار :حسین اکبریان

Print Friendly, PDF & Email

 

مدیر عامل آبفای استان اصفهان به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات با حضور در دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی و مرکز ارتباط با مشتریان CRM)) این شرکت از کارکنان این دفاتر به جهت ارتباط با مخاطبان درون و برون سازمان تقدیر به عمل آورد.

 

 

به گزارش دنیای اسرار :حسین اکبریان آموزش مدون و مستمر کارکنان را ضروری برشمرد و اظهارداشت: برای اینکه کارکنان دفتر روابط عمومی و مرکز ارتباط با مشریان بتوانند کار های تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند نیاز به آموزش های مستمر و متناسب با علم روز دارند.

 

وی سعه صدرکارکنان مرکز پاسخگویی به مشتریان رامهم برشمرد وازعملکرد ایشان درطی بحرانهای مختلف تقدیر نمود.

 

اکبریان از فعالان عرصه روابط عمومی خواست که با نگاه خلاقانه درصدد جذب مخاطبان برآیند و تصریح کرد: کارشناسان روابط عمومی می توانند با تولید محتوای جذاب مخاطبان بسیاری را در فضای مجازی و دیگر رسانه ها جذب کنند و این مهم می تواند در قالب های گوناگون صورت گیرد.

 

مدیرعامل آبفای استان اصفهان دقت و سرعت عمل را یکی از مولفه های کارکنان روابط عمومی ها دانست و گفت: همه کارکنان عرصه روابط عمومی در سطح استان باید دقت و سرعت عمل را در انجام وظایف محوله در دستور کار قرار دهند. چرا که نه تنها پردازش رویدادها به بهترین شکل در دستور کار قرار گیرد بلکه اطلاع رسانی و انعکاس آن هم باید در کمترین زمان ممکن انجام پذیرد.

 

اکبریان افزود: کارکنان باید با همدلی، همکاری و با انسجام بیش از گذشته و درفضای دوستانه اقدام به انجام وظایف تعریف شده نمایند تا در نهایت شاهد ارتقای سواد آبی میان مخاطبان درون و برون سازمان باشیم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان