تاریخ انتشار : شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
کد خبر : 33855

صنعت نساجی در مسیر بازگشت به روزهای اعتلای خود

صنعت نساجی در مسیر بازگشت به روزهای اعتلای خود

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان: صنعت نساجی در مسیر بازگشت به روزهای اعتلای خود رئیس و جمعی از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان، از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات و صنایع وابسته صنعت نساجی بازدید کردند. به گزارش دنیای اسرار: امیر کشانی در این بازدید، ضمن ابراز خرسندی از کیفیت نمایشگاه برگزار شده گفت: با

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:
صنعت نساجی در مسیر بازگشت به روزهای اعتلای خود

رئیس و جمعی از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان، از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات و صنایع وابسته صنعت نساجی بازدید کردند.

به گزارش دنیای اسرار: امیر کشانی در این بازدید، ضمن ابراز خرسندی از کیفیت نمایشگاه برگزار شده گفت: با توجه به سبقه صنعت نساجی در استان و وجود ظرفیت‌های این صنعت، که حتی زمانی لقب منچستر ایران را نیز برای اصفهان به دنبال آورد،احیای دوباره این صنعت و بازگشت آن به جایگاه پیشین خود بسیار حایز اهمیت است .
رئیس پارلمان بخش خصوصی اصفهان ضمن ابراز خرسندی از شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان و برگزار کنندگان این رویداد، ابراز امیدواری کرد اتاق بازرگانی اصفهان در سال‌های آینده بتواند، تعامل بیشتری برای اعتلای این صنعت داشته باشد.
پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی، ماشین آلات و صنایع وابسته تا ۷ خرداد از ساعت ۱۵ تا ۲۱، در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان