تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
کد خبر : 20981

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان در سوم و چهارم مهرماه

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان در سوم و چهارم مهرماه

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛ آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، روزهای سوم و چهارم مهرماه در دو نوبت صبح و عصر و با حضور بیش از ده هزار نفر داوطلب، همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می‌شود. به گزارش دنیای اسرار،

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛ آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، روزهای سوم و چهارم مهرماه در دو نوبت صبح و عصر و با حضور بیش از ده هزار نفر داوطلب، همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش دنیای اسرار، علیرضا قاری‌قرآن مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی در رشته های عمران، معماری، تاسیسات برقی و مکانیکی، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک در روز های پنج شنبه و جمعه به تاریخ سوم و چهارم مهرماه برگزار می‌شود.

وی افزود؛ این آزمون در دو نوبت صبح و عصر با حضور بیش از ده هزار نفر داوطلب، همزمان با سراسر کشور در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان ( خوراسگان )  و حوزه شهرستان کاشان انجام می پذیرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ضمن اعلام این خبرگفت‌: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سراسر کشور و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی داوطلبین و کلیه افراد مرتبط، ضروری است کلیه متقاضیان نسبت به مطالعه دقیق دستورالعمل اجرائی آزمون و رهنمودهای اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک سه لایه معمولی در کل فرآیند آزمون اجباری است، به کلیه داوطلبان توصیه کرد؛ جهت رعایت بهداشت و با توجه به شرایط ویژه این آزمون نسبت به همراه داشتن زیرانداز یا محافظ مناسب به منظور قرار دادن کتب و جزوات بر روی آن و عدم تماس با زمین اقدام نمایند.

قاری‌قرآن خاطر نشان کرد: مشابه آزمون شهریور ماه، امکان نگهداری وسایل و اشیا داوطلبان به صورت امانت وجود ندارد بنابراین از کلیه داوطلبین درخواست می شود از همراه آوردن تجهیزات غیرمجاز مانند تلفن همراه، ساعت هوشمند، تبلت و … به داخل حوزه اکیداً خودداری کنند.

وی ضمن آرزوی توفیق برای کلیه داوطلبان اذعان داشت: با توجه به نقش تاثیرگذار مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی در صنعت ساختمان، آزمون‌های ورود به حرفه به منظور ارزیابی توان علمی و حرفه‌ای ایشان از سوی دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی تهیه و تدوین می‌گردد و امید آن است که تمامی داوطلبان در قالب صلاحیت‌های طراحی، نظارت و اجرا با تعهد و تخصص در انجام رسالت خود کوشا و پرتوان باشند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان