تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
کد خبر : 34336

راه  اندازی اولین جاده روستایی هوشمند کشور در اصفهان

راه  اندازی اولین جاده روستایی هوشمند کشور در اصفهان

  رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از هوشمند سازی راه های روستایی و نصب تجهیزات ITS به منظور نظارت بیشتر این پلیس بر تخلفات رانندگی برای اولین بار در کشور طی آینده ای نزدیک خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “اصغر زارع” در گفت و گو با خبرگزاری پلیس بیان د اشت: با توجه

Print Friendly, PDF & Email

 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از هوشمند سازی راه های روستایی و نصب تجهیزات ITS به منظور نظارت بیشتر این پلیس بر تخلفات رانندگی برای اولین بار در کشور طی آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “اصغر زارع” در گفت و گو با خبرگزاری پلیس بیان د اشت: با توجه به اینکه حدود ۵۰ درصد از راه های استان را راه های روستایی تشکیل می دهند و از طرفی این راه ها سهم ۴۰ درصدی در تصادفات خسارتی، جرحی و فوتی استان دارند.

وی افزود: بنابر این لازم است با توجه به رشد فناوری ، هوشمند سازی و نصب تجهیزات ITS در راه های روستایی استان از هم اکنون در برنامه کاری قرار گیرد تا پلیس بتواند نظارت بیشتری بر تخلفات و تصادفات رانندگی در این راه ها داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان اذعان کرد: برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای اجرای این ایده آغاز شده و انتظار می رود با همکاری سازمان ها و دستگاه های دخیل در امر ترافیک هر چه زودتر بتوانیم اولین جاده روستایی هوشمند را در کشور معرفی کنیم.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.