تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
کد خبر : 34440

اعمال محدودیت در برق رسانی برای ادارات پر مصرف

اعمال محدودیت در برق رسانی برای ادارات پر مصرف

  بر اساس مصوبه هیئت وزیران در خصوص رعایت الگوی مصرف برق سازمان‌ها ،میزان بار کنتورهای ادارات مورد بررسی قرار می‌گیرد که در نهایت برای مشترکین اداری پرمصرف محدودیت‌هایی ایجاد خواهد شد. به گزارش دنیای اسرار:مهندس مهرداد دادخواه مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت : ادارات موظف هستند که در زمان حضور کارکنان ۳۰ درصد

Print Friendly, PDF & Email

 

بر اساس مصوبه هیئت وزیران در خصوص رعایت الگوی مصرف برق سازمان‌ها ،میزان بار کنتورهای ادارات مورد بررسی قرار می‌گیرد که در نهایت برای مشترکین اداری پرمصرف محدودیت‌هایی ایجاد خواهد شد.

به گزارش دنیای اسرار:مهندس مهرداد دادخواه مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت : ادارات موظف هستند که در زمان حضور کارکنان ۳۰ درصد از مصارف خود را نسبت به سال ۱۴۰۰ کاهش و در ساعات غیر اداری و بعد از ساعت ۱۳ موظف به کاهش ۶۰ درصدی بار مصرفی همان روز می باشند .

وی در ادامه گفت : ادارات پرمصرف بر اساس کنتورهای هوشمند رصد می شوند و پس از اخطار هایی که به این سازمان ها و ادارات داده میشود در نهایت محدودیت های لازم اعمال می گردد و پس از اخذ تعهد صرفه جویی در مصرف برق این محدودیت ها برداشته می شود .

مهندس دادخواه خاطر نشان کرد : وظیفه ما ارائه برقی پایدار و مطمئن می باشد که این امر تنها با تلاش همکاران ما میسر نمی شود و نیازمند همکاری سازمان ها ادارات و ارگانهای دولتی و …می باشد که باید با ارتقاء سطح دانش و آگاهی در مورد درست و بهینه مصرف کردن و نهادینه کردن مدیریت مصرف به این مهم بپردازند .

وی ابراز داشت: با توجه به تداوم هوای گرم و افزایش نسبی مصرف فرایند برق رسانی دچار تغییراتی می شود و همه مشترکین از جمله ارگان های دولتی باید در این زمینه الگوی دیگر مشترکین باشند.

مهندس دادخواه خاطرنشان کرد : روزانه بین ۴۰ تا ۵۰ اداره به صورت کلی اخطار افزایش مصرف گرفته و در نهایت بعضی از آنها طبق قانون دچار محدودیت هایی می شوند .

مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان به روش های مدیریت مصرف اشاره کرد و ابراز داشت : رعایت الگوی مصرف برق از سوی ادارات و سازمان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این راستا با حذف وسایل غیرضرور برقی، بهره گیری از دیزل ژنراتورها، استفاده بهینه و کاهش مصرف سیستمهای سرمایشی در ساعات اوج بار می توانیم در این شاخص به نتایج خوبی دست یابیم .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان