تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
کد خبر : 34689

اجرای ۹۱ طرح عملیاتی امنیت محله محور در استان اصفهان

اجرای ۹۱ طرح عملیاتی امنیت محله محور در استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان از اجرای ۹۱ طرح عملیاتی امنیت محله محور از ابتدای تیرماه سال جاری تا امروز توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبرداد. به گزارش دنیای اسرار:سردار“حمید علینقیان پور” بیان داشت: از ابتدای تیرماه سال جاری تا امروز ۹۱ طرح عملیاتی امنیت محله محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی استان از اجرای ۹۱ طرح عملیاتی امنیت محله محور از ابتدای تیرماه سال جاری تا امروز توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبرداد.

به گزارش دنیای اسرار:سردار“حمید علینقیان پور” بیان داشت: از ابتدای تیرماه سال جاری تا امروز ۹۱ طرح عملیاتی امنیت محله محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به اجرا گذاشته شده است.
وی افزود: در مجموع این طرح ها مأموران موفق به کشف ۲۶ کیلو انواع مواد افیونی و دستگیری هزار و ۲۶۲ نفر شدند که از این تعداد ۸۴۰ نفر معتاد جهت درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی و ۴۲۲ نفر دیگر از خرده فروشان مواد مخدر بوده که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی استان در پایان خاطر نشان کرد: طرح امنیت محله محور با قوت و قدرت تا رسیدن به اهداف در نظر گرفته شده برای آن ادامه خواهد داشت و از شهروندان نیز می خواهیم هرگونه اخبار مرتبط در این زمینه و یا اطلاع از موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.