تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
کد خبر : 34713

پدر سنندجی ۲ دخترش را به قتل رساند

پدر سنندجی ۲ دخترش را به قتل رساند

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز کردستان اظهار کرد: قاتل ساعت یک بامداد امروز، چهارشنبه بعد از انتقال ۲ کودک سه و هشت ساله خود به خارج از شهر در مسیر سنندج– دیواندره آن‌ها را با داروی خواب‌آور نیمه‌بیدار می‌کند. به گزارش دنیای اسرار-سنندح:محمد جباری اظهار کرد: قاتل ساعت یک بامداد امروز، چهارشنبه بعد از

Print Friendly, PDF & Email

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز کردستان اظهار کرد: قاتل ساعت یک بامداد امروز، چهارشنبه بعد از انتقال ۲ کودک سه و هشت ساله خود به خارج از شهر در مسیر سنندج– دیواندره آن‌ها را با داروی خواب‌آور نیمه‌بیدار می‌کند.

به گزارش دنیای اسرار-سنندح:محمد جباری اظهار کرد: قاتل ساعت یک بامداد امروز، چهارشنبه بعد از انتقال ۲ کودک سه و هشت ساله خود به خارج از شهر در مسیر سنندج- دیواندره آنها را با داروی خواب‌آور نیمه‌بیدار می‌کند.

وی به اختلافات خانوادگی این فرد اشاره کرد و افزود: قاتل ابتدا دختر بزرگ خود را بعد از خوراندن داروی خواب در حالت نیمه‌هوشیار با ضربات متعدد سنگ به جمجمه به قتل رساند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان افزود: وی سپس دختر سه ساله‌اش را با خفه کردن به قتل می‌رساند که نتیجه پزشکی قانونی نیز آن را تایید کرد.

جباری گفت: قاتل سه ساعت بعد و ساعت چهار بامداد، حادثه را به پلیس ۱۱۰ گزارش داده و به جرم خود اعتراف می‌کند.

وی افزود: اجساد این دو کودک معصوم که دچار جمود نعشی شده بود به سردخانه منتقل و مراتب به مقام قضایی و بازپرس کشیک اطلاع داده می‌شود.

جباری گفت: دستور بازداشت قاتل بلافاصله صادر و تحقیقات برای انگیزه قاتل در دست بررسی است.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.