تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
کد خبر : 34754

بهره‌برداری از چندین پروژه به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان طی هفته‌های آتی

بهره‌برداری از چندین پروژه به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان طی هفته‌های آتی

شهردار اصفهان خبر داد: بهره‌برداری از چندین پروژه به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان طی هفته‌های آتی شهردار اصفهان گفت: طی هفته‌های آینده، در منطقه ۱۴ و محله‌های زینبیه، حصه و دیگر محله‌ها برنامه افتتاحیه خواهیم داشت و حدود ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید. ‏به گزارش دنیای اسرار: علی قاسم‌زاده در برنامه رادیویی

Print Friendly, PDF & Email

شهردار اصفهان خبر داد:
بهره‌برداری از چندین پروژه به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان طی هفته‌های آتی
شهردار اصفهان گفت: طی هفته‌های آینده، در منطقه ۱۴ و محله‌های زینبیه، حصه و دیگر محله‌ها برنامه افتتاحیه خواهیم داشت و حدود ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.
‏به گزارش دنیای اسرار: علی قاسم‌زاده در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، اظهار کرد: بسیاری از شهرها از نظر طبیعت و سابقه تاریخی، ظرفیت و استعداد شهرهایی همچون اصفهان را ندارند اما اکنون شهرهایی در دنیا با حداقل استعداد طبیعی و جغرافیایی وجود دارند که به مقصد گردشگری تبدیل شده‌اند، این امر جز با ایده‌پردازی، تلاش و کوشش میسر نشده است، لذا امیدوارم ما هم بتوانیم با این همه ظرفیت و استعداد با کوشش و تلاش به بهره‌وری مضاعف برسیم.
شهردار اصفهان ضمن قدردانی از مردم برای برپایی جشن‌ها در روز عید غدیر تصریح کرد: روز گذشته برگزاری این جشن‌ها در اصفهان متفاوت بود؛ به نظر کسانی که سال‌ها درگیر فعالیت‌های فرهنگی و تعظیم شعائر هستند، جشن عید غدیر بی‌سابقه بوده است، چراکه تاکنون این حجم از حضور مردم و جشن فوق‌العاده‌ای که برگزار شد را تجربه نکرده بودیم.
او با تشکر از نیروهای خدمات شهری که در زمان برگزاری برنامه‌های عید غدیر پیوسته ارائه خدمت داشتند، افزود: نیروهای خدمات شهری از شب گذشته تا صبح امروز شهر را نظافت کردند و در اختیار شهروندان قرار دادند.
قاسم‌زاده با بیان اینکه هفته گذشته شاهد آئین افتتاحیه پروژه‌ها در منطقه ۱۴ بودیم، افزود: البته از ابتدای فعالیت در شهرداری بنای این را داشتیم که منابع و خدمات به صورت عادلانه در مناطق توزیع شود و در این راستا طی هفته‌های آینده، در منطقه ۱۴ و محله‌های زینبیه، حصه و دیگر محله‌ها افتتاحیه خواهیم داشت و حدود ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.
قاسم‌زاده اظهار کرد: طی دو سال گذشته روی احداث معابر و ایجاد امکانات تفریحی، فرهنگی در مناطق کمتربرخوردار تمرکز خوبی شده است که همه آن‌ها را به مردم تقدیم می‌کنیم.
شهردار اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته نخستین بازیکده تخصصی کودک در حصه افتتاح و تقدیم کودکان این محله شد، گفت: پارکی که به صورت اختصاصی برای کودک طراحی شده باشد، وجود نداشت از این‌رو نخستین مدل از این بازیکده در محله حصه به بهره‌برداری رسید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.