تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
کد خبر : 36803

بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال

بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال

  یک شرکت بازرگانی متخلف به علت ایفا نکردن تعهدات خود در قبال دریافت ارز و خدمات دولتی به پرداخت 193 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد. به گزارش  دنیای اسرار: تقی حسام گفت: پرونده یک شرکت متخلف بازرگانی که با دریافت معادل 96 میلیارد و 539 میلیون ریال ارز خارجی از یک بانک دولتی

Print Friendly, PDF & Email

 

یک شرکت بازرگانی متخلف به علت ایفا نکردن تعهدات خود در قبال دریافت ارز و خدمات دولتی به پرداخت 193 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش  دنیای اسرار: تقی حسام گفت: پرونده یک شرکت متخلف بازرگانی که با دریافت معادل 96 میلیارد و 539 میلیون ریال ارز خارجی از یک بانک دولتی به بهانه واردات کالا به کشور، تعهدات خود را اجرا نکرده بود در شعبه سوم اداره کل تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.
سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی قم افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن دفاعیات موثر و همچنین دریافت نظریه کارشناسی سازمان صمت استان پیرامون اینکه شرکت کالاهای موضوع ثبت سفارش را وارد کشور نکرده است، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر بازگرداندن همه ارز دریافتی به بانک شاکی و محرومیت از فعالیت بازرگانی به مدت 6 ماه، شرکت متخلف را به پرداخت 193 میلیارد ریال جزای نقدی معادل 2 برابر ارزش ارز تعهد نشده محکوم کرد.
حسام گفت: اداره حقوقی و وصول مطالبات معوق مدیریت شعب بانک صنعت، معدن و تجارت استان گزارشی پیرامون ایفا نکردن تعهدات ارزی این شرکت متخلف دریافت و پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال کرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.