تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
کد خبر : 35038

تامین پایدار آب شرب ۹ روستا در شهرستان های مبارکه و فلاورجان

تامین پایدار آب شرب ۹ روستا در شهرستان های مبارکه و فلاورجان

با تکمیل پروژه آبرسانی به مجتمع زودان، آب شرب ۹ روستای شهرستان های مبارکه و فلاورجان امسال به صورت پایدار تامین شد و آبرسانی با تانکر به روستاها در این منطقه حذف گردید. به گزارش دنیای اسرار:حسین اکبریان اعلام کرد :با تکمیل پروژه های نیمه تمام مانند پروژه آبرسانی به شهر طالخونچه از مخزن ۲۰۰۰

Print Friendly, PDF & Email

با تکمیل پروژه آبرسانی به مجتمع زودان، آب شرب ۹ روستای شهرستان های مبارکه و فلاورجان امسال به صورت پایدار تامین شد و آبرسانی با تانکر به روستاها در این منطقه حذف گردید.

به گزارش دنیای اسرار:حسین اکبریان اعلام کرد :با تکمیل پروژه های نیمه تمام مانند پروژه آبرسانی به شهر طالخونچه از مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی جدید ، نصب شیرآلات کنترلی در شبکه و استقرارکامل سیستم تله متری درتاسیسات، آب شرب مردم منطقه مبارکه در تمام روزهای سال به صورت پایدار تامین می شود.
مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: با اقدامات به عمل آمده در منطقه مبارکه برای گذر از تابستان ۱۴۰۲ ، روزهای گرم و سخت سال بدون هیچگونه مشکل افت فشار یا قطعی در منطقه سپری شد.
وی به استقرار سیستم تله متری و تله کنترل در کلیه تاسیسات، مخازن ذخیره، ایستگاه پمپاژهای سرچاهی، بین راهی و به ویژه کنترل شبکه آب در توزیع و مدیریت فشار اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: درحال حاضر کلیه تاسیسات آب شهرهای منطقه از طریق سیستم تله متری و تله کنترل مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند .

اکبریان با اشاره به برخی از مزایای استفاده از سیستم تله متری در تاسیسات آب افزود: کاهش حوادث و هدر رفت آب در ایام بحرانی، ذخیره سازی مخازن و جلوگیری از خالی شدن شبکه از مهم ترین مزایای سیستم تله متری است، این درحالیست که هم اکنون در منطقه مبارکه بیش از ۴۰ ایستگاه تله متری و تله کنترل استقرار یافته است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان افزود: درحال حاضر در منطقه مبارکه ۱۱ حلقه چاه مجهز به سیستم تله متری در مدار بهره برداری قرار دارد که در تابستان جاری به رغم محدودیت منابع آبی، کمبود اب در شرایط پیک مصرف را مرتفع نمود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.