تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
کد خبر : 35168

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت فولاد مبارکه و بانک تجارت

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت فولاد مبارکه و بانک تجارت

به‌منظور تسهیل در روند اجرای پروژه‌های توسعه‌ای صورت گرفت؛ امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت فولاد مبارکه و بانک تجارت تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک میان فولاد مبارکه و بانک تجارت به‌منظور تسهیل در روند اجرای پروژه‌های توسعه‌ای روز چهارشنبه ۱۸ مردادماه، با حضور محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و هادی اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت امضا شد.

Print Friendly, PDF & Email

به‌منظور تسهیل در روند اجرای پروژه‌های توسعه‌ای صورت گرفت؛
امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت فولاد مبارکه و بانک تجارت
تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک میان فولاد مبارکه و بانک تجارت به‌منظور تسهیل در روند اجرای پروژه‌های توسعه‌ای روز چهارشنبه ۱۸ مردادماه، با حضور محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و هادی اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت امضا شد.
به گزارش دنیای اسرار:محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه پس از امضای این تفاهم‌نامه  گفت: با امضای این تفاهم‌نامه، بسترهای بیشتری برای خدمت‌رسانی به صنعت و اقتصاد کشور ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته میزان سرمایه‌گذاری‌های فولاد مبارکه با رشد چشمگیری به حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان رسید، گفت: برای امسال نیز حدود ۸۰ هزار میلیارد تومان برنامه‌ریزی شده است که این موضوع نشان‌دهنده عزم جدی فولاد مبارکه برای توسعه زیرساخت‌های کشور است. علاوه بر این، پروژه‌های دیگر همچون احداث نیروگاه خورشیدی نیز پیشرفت قابل‌توجهی داشته و نصب پنل‌های آن در دستور کار قرار گرفته که همه این پروژه‌ها نیازمند تزریق نقدینگی هستند.

مدیرعامل بانک تجارت:امیدواریم بانک تجارت در همکاری با فولاد مبارکه بتواند در خدمت به اقتصاد کشور نقش‌آفرینی کند

بنابراین گزارش، هادی اخلاقی فیض‌آثار، مدیرعامل بانک تجارت نیز تصریح کرد: جای خرسندی است که امروز خبرهای خوشی از تکمیل و افتتاح قریب‌الوقوع برخی طرح‌های توسعه فولاد مبارکه ازجمله نیروگاه سیکل ترکیبی این مجموعه می‌شنویم، طرحی که در مدتی کوتاه وارد فاز اجرا شده و آماده بهره‌برداری است.

وی اظهار امیدواری کرد بانک تجارت در همکاری با فولاد مبارکه بتواند در خدمت به اقتصاد کشور نقش‌آفرینی کند.

اخلاقی تصریح کرد: پروژه‌های بزرگی نظیر انتقال آب از دریای عمان به فلات مرکزی، از طرح‌های ملی هستند که با حضور مؤثر فولاد مبارکه می‌تواند به حل مشکلات کشور کمک کند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.