تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
کد خبر : 35281

ستاد اربعین آبفای استان اصفهان تشکیل شد

ستاد اربعین آبفای استان اصفهان تشکیل شد

با دستور مدیر عامل آبفای استان اصفهان؛ ستاد اربعین آبفای استان اصفهان تشکیل شد با تاکید و دستور مدیر عامل آبفای استان اصفهان ستاد اربعین این شرکت با حضور اعضای ستاد، به منظور بررسی مصوبات ستاد اربعین وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تشکیل شد. به گزارش دنیای اسرار:مدیر عامل آبفای استان

Print Friendly, PDF & Email

با دستور مدیر عامل آبفای استان اصفهان؛
ستاد اربعین آبفای استان اصفهان تشکیل شد

با تاکید و دستور مدیر عامل آبفای استان اصفهان ستاد اربعین این شرکت با حضور اعضای ستاد، به منظور بررسی مصوبات ستاد اربعین وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تشکیل شد.

به گزارش دنیای اسرار:مدیر عامل آبفای استان اصفهان با بیان این که این شرکت از جمله شرکت های معین مرز مهران در مراسم اربعین سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: آبفای استان اصفهان با اعزام دو دستگاه تانکر آبرسانی ۱۰ هزار متر مکعبی، یک دستگاه خودرو پیکاپ مجهز به دو پمپ لجن کش و دیزل ژنراتور به همراه دو تیم عملیاتی ماهر به مدت ۲۰ روز خدمتگزار زائرین اربعین حسینی خواهد بود.
حسین اکبریان افزود: همچنین با توجه به هماهنگی صورت گرفته با معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای استان ایلام، چهار عدد پمپ به منظور نصب و راه اندازی تاسیسات الکترومکانیکال سامانه پیش تصفیه فاضلاب مهران در پایانه مرزی، توسط آبفای استان اصفهان به صورت امانی به آبفای استان ایلام تحویل داده خواهد شد.
وی افزود: همچنین ۱۵ باب مخزن آب پنج متر مکعبی به منظور استقرار در مرز ریمدان استان سیستان و بلوچستان به شرکت آبفای این استان تحویل داده می شود.
مدیر عامل آبفای استان اصفهان در پایان با آرزوی سلامتی برای زوار اربعین حسینی ابراز امیداوری کرد خدمتگزاران مجموعه آبفای استان اصفهان خادمان شایسته ای برای عاشقان حضرت سید الشهدا (ع) باشند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.