تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر : 35317

برپایی میز خدمت کمیته امداد استان اصفهان همزمان در هفته دولت

برپایی میز خدمت کمیته امداد استان اصفهان همزمان در هفته دولت

به مناسبت هفته دولت، در مصلی های نماز جمعه سراسر استان با حضور همکاران این نهاد، برای رسیدگی به درخواست، مطالبات و مشکلات مردم برگزار شد. به گزارش دنیای اسرار، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با حضور در میز خدمت مصلی نماز جمعه شهر اصفهان با تاکید بر اهمیت توجه به

Print Friendly, PDF & Email

به مناسبت هفته دولت، در مصلی های نماز جمعه سراسر استان با حضور همکاران این نهاد، برای رسیدگی به درخواست، مطالبات و مشکلات مردم برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با حضور در میز خدمت مصلی نماز جمعه شهر اصفهان با تاکید بر اهمیت توجه به مطالبات مردمی، اظهار داشت: ارتباط مستقیم و چهره به چهره مردم با مسوولان در رسیدگی به مطالبات و درخواست های عمومی موثر است. کریم زارع در این برنامه با راهنمایی مراجعین برای ثبت نام در سامانه سها، به شرایط افراد تحت پوشش اشاره کرد و ادامه داد: این سامانه روند بررسی درخواست های مددجویان و اقشار آسیب پذیر جامعه را بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد استان تسهیل کرده است. وی با اشاره به ارائه تسهیلات اشتغال به افراد واجد شرایط، افزود: مددجویان و خانواده های ۵ دهک پایین جامعه یا کارفرمایانی که تمایل به بکارگیری افراد نیازمند در کارگاه های خود دارند می توانند برای کسب اطلاع از شرایط دریافت این تسهیلات به دفاتر کمیته امداد مراجعه کنند. گفتنی است؛ در این دیدار درخواست های مردم در زمینه های نحوه رسیدگی به مطالبات ثبت شده در سامانه سها، تسهیلات اشتغال، مسکن، درمان و دغدغه های آموزشی برای دانش آموزان نیازمند مطرح و اطلاعات مورد نیاز به مراجعین ارائه شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.