تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر : 35400

قهرمانی آسیا؛‌ روز خوب تنیس‌روی میز با کسب دو برد شیرین

قهرمانی آسیا؛‌ روز خوب تنیس‌روی میز با کسب دو برد شیرین

روز نخست بیست‌وششمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا با دو برد شیرین برای ملی‌پوشان کشورمان همراه بود. به گزارش دنیای اسرار، در اولین روز از مسابقات دونفره تنیس‌روی میز قهرمانی آسیا، تیم دو نفره افشین نوروزی و امیرحسین هدایی از ایران مقتدرانه تیم دونفره چین تایپه را ۳ بر صفر شکست دادند. هدایی

Print Friendly, PDF & Email

روز نخست بیست‌وششمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا با دو برد شیرین برای ملی‌پوشان کشورمان همراه بود.

به گزارش دنیای اسرار، در اولین روز از مسابقات دونفره تنیس‌روی میز قهرمانی آسیا، تیم دو نفره افشین نوروزی و امیرحسین هدایی از ایران مقتدرانه تیم دونفره چین تایپه را ۳ بر صفر شکست دادند.

هدایی و نوروزی در مصاف با کائو چنگ جوی و یا زو ئی از چین تایپه در گیم اول ۱۱ بر ۹ پیروز شدند. گیم دوم با نتیجه ۱۱ بر ۸ به سود تیم دو نفره ایران خاتمه یافت و سرانجام در گیم سوم ۱۲ بر ۱۰ ملی پوشان تنیس‌روی میز کشورمان به برتری دست یافتند تا گام نخست را محکم بردارند.

تیم دو نفره کشورمان فردا (پنج شنبه) از ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی با تیم دو نفره کره‌جنوبی متشکل از آن‌جا هیون و پارک برای رسیدن به جمع ۱۶ تیم برتر آسیا دیدار خواهند کرد.

در مسابقات انفرادی و در بخش بانوان نیز مهشید اشتری از ایران با نتیجه ۳ بر ۲ حریف سرسخت هنگ کنگ را شکست داد. اشتری در مصاف با لی‌چینگ وان از هنگ‌کنگ دارنده رنکینگ ۲۵۹ دنیا با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یافت و به دور دوم صعود کرد. دختر پینگ‌پنگ باز ایران در مرحله یک سی‌ودوم با چن ژین تنگ از چین مسابقه خواهد داد.

بیست‌وششمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا از ۱۲ تا ۲۰ شهریور ماه در پیونگ چانگ کره جنوبی در جریان است.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.