تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
کد خبر : 35585

دکتر مرتضوی از میزبانی اصفهان در جایزه بین‌المللی مصطفی (ص) و حضور ریاست جمهوری در آیین افتتاحیه این مراسم، خبر داد.

دکتر مرتضوی از میزبانی اصفهان در جایزه بین‌المللی مصطفی (ص) و حضور ریاست جمهوری در آیین افتتاحیه این مراسم، خبر داد.

  به گزارش دنیای اسرار، امروز بیست و نهم شهریورماه، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در یکصد و سی و یکمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان، گفت: در مهرماه سال‌جاری چند رویداد معتبر در اصفهان برگزار می‌شود که مهمترین این رویدادها از لحاظ ملی و بین‌المللی جایزه مصطفی(ص) است. وی ادامه داد:

Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش دنیای اسرار، امروز بیست و نهم شهریورماه، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در یکصد و سی و یکمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان، گفت: در مهرماه سال‌جاری چند رویداد معتبر در اصفهان برگزار می‌شود که مهمترین این رویدادها از لحاظ ملی و بین‌المللی جایزه مصطفی(ص) است.
وی ادامه داد: با پیگیری‌هایی که مدیریت استان در سال گذشته انجام داد، میزبانی این جایزه بین‌المللی به اصفهان واگذار شد و به دنبال این هستیم تا دبیرخانه جایزه بین‌المللی مصطفی (ص)در استان مستقر بماند.
استاندار اصفهان یکی از اصلی‌ترین راهبردهای توسعه استان را حرکت در راستای «توسعه اقتصاد دانش بنیان» دانست و عنوان کرد: از این رو بایستی پیوند عمیقی میان استان و حوزه‌های فناوری و تکنولوژی برقرار و مسیر اصلی سرمایه‌گذاری استان هموار شود.
دکتر مرتضوی افزود: اصفهان بایستی پایگاه مؤثر و مهمی برای نخبگان علمی ملی و بین‌المللی قلمداد شود، برای تحقق این مهم گام نخست در جریان جایزه مصطفی (ص) رقم خواهد خورد که اصفهان میزبان ۱۵۰ دانشمند معتبر و برتر جهان اسلام می‌شود که از سراسر دنیا به اصفهان خواهند آمد.
وی اظهار کرد: در تلاش هستیم افتتاحیه این آیین با حضور رییس جمهور برگزار شود و در جریان این جایزه برنامه‌های متعددی با حضور دانشمندان برتر جهان اسلام در حوزه علم و فناوری در اصفهان برگزار خواهد شد.
دکتر مرتضوی ادامه داد: ظرفیت سازی برای بنگاه‌های اقتصادی استان به منظور بهره‌مندی از این رویداد ضروری است.
وی خاطرنشان کرد: در این راستا بسترسازی برای حضور فعالان اقتصادی استان در جریان جایزه مصطفی(ص) و ایجاد ارتباط با نخبگان علمی جهان اسلام توسط اتاق بازرگانی با جدیت دنبال گردد.

خبرنگار:منصوره عزیز

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان