تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 35619

راه اندازی سیستم تله متری در بیش از ۹۰ درصد شهر های تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ

راه اندازی سیستم تله متری در بیش از ۹۰ درصد شهر های تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ

با راه اندازی سیستم تله متری در ۶۳۷ نقطه در تاسیسات آبرسانی شهرهای استان اصفهان، بیش از ۹۰درصد شهرهای تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ از این تکنولوژی برخوردار شدند. به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه در تابستان امسال توانستیم با مانیتورینگ و کنترل تاسیسات آب به صورت لحظه به لحظه

Print Friendly, PDF & Email

با راه اندازی سیستم تله متری در ۶۳۷ نقطه در تاسیسات آبرسانی شهرهای استان اصفهان، بیش از ۹۰درصد شهرهای تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ از این تکنولوژی برخوردار شدند.

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه در تابستان امسال توانستیم با مانیتورینگ و کنترل تاسیسات آب به صورت لحظه به لحظه آب شرب را به صورت عادلانه توزیع کنیم اعلام کرد: آبفای استان اصفهان علاوه بر مانیتوریگ تاسیسات آب در نقاط شهری، کنترل و پایش لحظه به لحظه تاسیسات آب در روستاها را نیز در دستور کار قرار داده است.
حسین اکبریان افزود: در یک سال گذسته ۱۲۰ نقطه از تاسیسات آبرسانی در روستاهای استان مجهز به سیستم تله متری و تله کنترل شده اند که این امر نه تنها توزیع عادلانه آب با فشار یکسان را در روستاها به همراه داشته، بلکه از هدر رفت آب نیز در روستاها جلوگیری به عمل آمده است.
وی افزود: در حال حاضر تاسیسات آب بسیاری از نقاط استان شامل مخازن آب، ایستگاه های پمپاژ، چاه ها، شیرهای فشار شکن، خطوط اصلی انتقال، شبکه توزیع آب، تصفیه خانه های آب و آب شیرین کن ها به وسیله سیستم تله متری و تله کنترل مورد پایش و ارزیابی قرار می گیرند.
مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه تنظیم فشار یکنواخت شبکه آب که عامل بسیار مهمی در توزیع عادلانه محسوب می شود تنها یکی از مزیت های سیستم تله متری در تاسیسات به شمار می آید، خاطر نشان ساخت: کاهش استهلاک تجهیزات و تاسیسات، جلوگیری از سر ریز مخازن، افزایش عمر تاسیسات، بالانس شبکه توزیع و هدر رفت آب از دیگر مزیت های تجهیز تاسیسات آب به سیستم تله متری است.
اکبریان دسترسی پایدار همه مردم در شهرها و روستاها به آب شرب را ضروری دانست و اظهار داشت: آبفای استان اصفهان برای تحقق چنین امری از همه عواملی که در این فرایند موثر هستند به نحو مطلوب بهره مند می شود که در این راستا می توان به استفاده از تکنولوژی های روز دنیا اشاره کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.