تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
کد خبر : 35623

آغاز گازرسانی به ۱۲ روستای جنوبی شهرستان خوروبیابانک

آغاز گازرسانی به ۱۲ روستای جنوبی شهرستان خوروبیابانک

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خبرداد؛ آغاز گازرسانی به ۱۲ روستای جنوبی شهرستان خوروبیابانک معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از کلنگ زنی پروژه گازرسانی به ۱۲ روستای جنوبی شهرستان خوروبیابانک، خبر داد . به گزارش دنیای اسرار:مهران زینلیان با اشاره به کلنگ زنی پروژه گازرسانی به ۱۲ روستای جنوبی شهرستان خوروبیابانک، گفت: با

Print Friendly, PDF & Email

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خبرداد؛
آغاز گازرسانی به ۱۲ روستای جنوبی شهرستان خوروبیابانک
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از کلنگ زنی پروژه گازرسانی به ۱۲ روستای جنوبی شهرستان خوروبیابانک، خبر داد .

به گزارش دنیای اسرار:مهران زینلیان با اشاره به کلنگ زنی پروژه گازرسانی به ۱۲ روستای جنوبی شهرستان خوروبیابانک، گفت: با گازرسانی به این ۱۲ روستا بیش از ۹۵۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

وی اظهارداشت: این پروژه عمرانی با ارزش ریالی بالغ بر ۳۷۰ میلیارد تومان در ۲۰ ماه اجرا می‌شود.این پروژه شامل حدود ۱۵۰ کیلومتر شبکه گذاری و نصب یک‌هزار و ۲۰۰ علمک است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: با اجرای پروژه گازرسانی به ۱۲ روستای جنوبی شهرستان خوروبیابانک، بیش از ۹۵۰ خانوار و بخش‌های مختلف خانگی، زیرساختی و توسعه صنعت پایدار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

زینلیان متذکر شد: از ابتدای دولت سیزدهم در حوزه گازرسانی در مجموعه شرکت گاز استان بیش از یکهزار کیلومتر شبکه و اجرای بیش از ۱۸۰ ایستگاه تقلیل فشار طراحی شده است.

وی ادامه داد: همچنین بیش از ۱۰۱ هزار مشترک جدید در بخش‌های مختلف این شرکت افزوده، ۱۴ هزار موتورخانه به صورت رایگان بهینه‌سازی و به بیش از یکهزار و ۱۰۰ واحد تولیدی گازرسانی شده است که این موارد بخشی از خدمات همکاران ما در مجموعه شرکت گاز استان به مردم است که امیدواریم مسیر خدمت‌رسانی در این حوزه پایدار بماند.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.