تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
کد خبر : 35775

اجرای مانور بازرسی از کارگاه‌های پرخطر در اصفهان

اجرای مانور بازرسی از کارگاه‌های پرخطر در اصفهان

به مناسبت روز ایمنی؛ مانور سراسری بازرسی از کارگاه‌های پرخطر با حضور مدیر کل، معاون روابط کار، رئیس اداره بازرسی کار و جمعی از بازرسان کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اجرا شد. به گزارش دنیای اسرار:در حاشیه اجرای این برنامه میثم مداحی اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفتم مهرماه

Print Friendly, PDF & Email

به مناسبت روز ایمنی؛ مانور سراسری بازرسی از کارگاه‌های پرخطر با حضور مدیر کل، معاون روابط کار، رئیس اداره بازرسی کار و جمعی از بازرسان کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اجرا شد.
به گزارش دنیای اسرار:در حاشیه اجرای این برنامه میثم مداحی اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی و طبق برنامه ریزی اداره کل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مانور سراسری روز ایمنی و بررسی موضوع حفاظت فنی و بهداشت کار واحدهای تولیدی و اقتصادی و کارگاهی، در تمامی شهرستان‌های استان اصفهان اجرا شد.

وی هدف از اجرای این مانور را بازدید از کارگاه‌های پر خطر از قبیل کارگاه‌های ساختمانی و معدنی با هدف صیانت از نیروی کار و افزایش ضریب ایمنی در کارگاه‌ها عنوان کرد.
مداحی در ادامه گفت: این برنامه با هماهنگی شهرداری‌ استان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان، انجام شده و اعضای کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار واحدهای اقتصادی و تولیدی نیز با حضور در این مانور ضمن شناسایی نواقص غیر ایمن، اقدامات مربوط به رفع نواقص احتمالی را انجام خواهند داد.
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به آیین نامه کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار اظهار داشت: کارگاه‌هایی که دارای ۲۵ نفر کارگر باشند، کارفرما مکلف است کمیته‌ای به نام کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار در کارگاه را تشکیل دهد.

مداحی نظارت بر حسن اجرای مقررات حفاظت فنی و بهداشت کار و صیانت نیروی انسانی و منابع مادی کشور در این کارگاه‌ها و همچنین پیشگیری از حوادث و بیماری‌های ناشی از کار حفظ و ارتقای سلامتی کارگران و سالم سازی محیط کار را از اهداف تشکیل کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار در کارگاه‌ها عنوان کرد.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.