تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
کد خبر : 35777

ارتقاء کیفیت ثبت‌نام کنندگان در جشنواره امتنان از کارگران نمونه کشور

ارتقاء کیفیت ثبت‌نام کنندگان در جشنواره امتنان از کارگران نمونه کشور

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در مراسم تقدیر از داوران جشنواره، انتخاب کارگران نمونه تأکید کرد با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه استان اصفهان لازم است جامعه هدف جشنواره به صورت کیفی‌تر در جشنواره مشارکت داشته باشند. به گزارش دنیای اسرار:مهدی کریمی با اشاره به این‌که سال گذشته در

Print Friendly, PDF & Email

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در مراسم تقدیر از داوران جشنواره، انتخاب کارگران نمونه تأکید کرد با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه استان اصفهان لازم است جامعه هدف جشنواره به صورت کیفی‌تر در جشنواره مشارکت داشته باشند.
به گزارش دنیای اسرار:مهدی کریمی با اشاره به این‌که سال گذشته در یک فرآیند ۳ ماهه، داوری جشنواره انجام شد، در مرحله ثبت‌نام اولیه بیش از ۵ هزار نفر در این جشنواره ثبت‌نام کردند که پس از بررسی اولیه مدارک بارگذاری شده در نهایت نزدیک به هزار نفر از ثبت‌نام شوندگان وارد فرآیند داوری شدند.

وی الگوسازی را یکی از اصلی‌ترین اهداف این جشنواره بیان و تصریح کرد: برگزاری این جشنواره نقش مهمی در ارتقاء فرهنگ کار، بهره‌وری و ترویج کسب رزق حلال دارد بنابراین نتایج جشنواره از این جهت حائز اهمیت می‌باشد.

کریمی بر استفاده از ظرفیت‌های مختلف ادارات شهرستان‌ها، شرکت شهرک‌ها، اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن برای اطلاع‌رسانی گسترده‌تر سی و پنجمین جشنواره امتنان تأکید کرد.

در این جلسه داوران حاضر نظرات خود را در مورد معرفی نمایندگان دستگاه‌های مؤثر در فرآیند جشنواره، تغییر در نوع جوائز و هدایای برگزیدگان، ارتباط مستمر و حضوری دبیرخانه جشنواره با هیأت داوران، ضرورت بازنگری در شاخص‌های داوری برای رعایت عدالت در داوری، بهبود سایت جشنواره، استفاده از نظرات کارگران برگزیده در مدیریت استان، پیشگیری از انتخاب افراد و گروه‌های تکراری بیان کردند.

در پایان پس از بحث و تبادل نظر اعضای جلسه از داوران سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگزاران و گروه‌های کار نمونه تقدیر شد..

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.