تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
کد خبر : 33247

احتکار لوازم یدکی خودرو در”خمینی شهر”

احتکار لوازم یدکی خودرو در”خمینی شهر”

  جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۱۰ هزار قطعه انواع لوازم یدکی خودروی احتکار شده به ارزش ۲۸ میلیارد ریال در شهرستان”خمینی شهر”خبر داد. به گزارش دنیای اسرار :سردار”محمدرضا هاشمی فر”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار کالا، مأموران پلیس امنیت

Print Friendly, PDF & Email

 

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۱۰ هزار قطعه انواع لوازم یدکی خودروی احتکار شده به ارزش ۲۸ میلیارد ریال در شهرستان”خمینی شهر”خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار :سردار”محمدرضا هاشمی فر”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار کالا، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اقدامات هو شمندانه خود از احتکار تعداد زیادی لوازم یدکی خودرو در یکی از انبارهای سطح این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از تحقیقات میدانی و بررسی های انجام شده طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناس اداره صمت درمحل حاضر و در بازرسی صورت گرفته از این انبار تعداد ۱۱۰هزار قطعه انواع لوازم یدکی خودرو را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه موجودی انبار در سامانه انبار اداره صمت ثبت نشده و هیچ گونه خروجی به بازار نداشته است تصریح کرد: پس از محرز شدن احتکار لوازم یدکی مکشوفه که ارزش آنها بنا بر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۲۸ میلیارد ریال برآورد شده با دستور قضائی نسبت به پلمب انبار اقدام و پرونده جهت تعیین تکلیف به مرجع قضائی ارسال شد

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.