تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۰۷
کد خبر : 35890

کسب تندیس طلایی دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری توسط هلدینگ پتروپالایش اصفهان

کسب تندیس طلایی دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری توسط هلدینگ پتروپالایش اصفهان

  هلدینگ پتروپالایش اصفهان تندیس دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری را کسب کرد. به گزارش دنیای اسرار، دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری امروز ۲۰ مهر ماه با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار برگزار شد. همایش رضایتمندی مشتری هر سال در تاریخ معینی برگزار می‌شود، هدف از برگزاری این همایش قدردانی و

Print Friendly, PDF & Email

 

هلدینگ پتروپالایش اصفهان تندیس دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری را کسب کرد.

به گزارش دنیای اسرار، دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری امروز ۲۰ مهر ماه با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار برگزار شد.

همایش رضایتمندی مشتری هر سال در تاریخ معینی برگزار می‌شود، هدف از برگزاری این همایش قدردانی و تشکر از مدیران و شرکت‌های مشتری مداری است که در طی یک‌سال توانسته‌اند، رضایت مشتریان خود را در زمینه‌های مختلفی از جمله خرید محصولات، پشتیبانی و خدمات پس از فروش جلب کنند.

این مراسم با محوریت شناخت و بررسی چالش‌های کسب و کار، انتخاب و اعطای تندیس طلایی رضایت مشتری مداری پس از ارزیابی‌های مختلف، افزایش سهم بازار کار با تاکید بر کرامت مشتری، حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و … برگزار می‌شود.

لوح و تقدیرنامه‌ای که در این همایش به واحد برتر اعطا می‌شود، باید از بررسی شاخص‌های ۱۷ گانه مختلفی که مهم‌ترین آن‌ها جلب رضایت مشتری است، عبور کند.

گفتنی است هلدینگ پتروپالایش اصفهان توانست تندیس طلایی دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری را به خود اختصاص دهد.

 

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.