تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۱۶
کد خبر : 35895

دومین کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن ایران با همکاری با همکاری دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی برگزار شد

دومین کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن ایران با همکاری با همکاری دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی برگزار شد

  به گزارش دنیای اسرار: ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ دومین کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن ایران در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد. دبیر کل کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن، گفت: دومین دوره این کنفرانس ملی با پذیرش مقالات علمی در ۱۰ محور برگزار شد که موضوع اصلی این کنفرانس تاکید بر

Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش دنیای اسرار: ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ دومین کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن ایران در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

دبیر کل کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن، گفت: دومین دوره این کنفرانس ملی با پذیرش مقالات علمی در ۱۰ محور برگزار شد که موضوع اصلی این کنفرانس تاکید بر استفاده از بازی ها و ساختار بازی ها، فناوری متاورس، اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی در صنایع مختلف بود.

دکتر محسن سیفی افزود: همکاری و هم افزائی نهادهای دولتی، استارتاپ ها، دانشگاه ها و بخش خصوصی فعال در حوزه گیمیفیکیشن و بازی سازی می‌تواند به برنامه‌ریزی صحیح و علمی برای دست یابی به توسعه در حوزه اقتصادی، آموزش و کسب و کار کشور منجر شود که این کنفرانس در همین راستا برگزار می‌شود.

او تاکید کرد: در حوزه گیمیفیکیشن تا کنون در جهان رویداد و جایزه ملی تعریف نشده و این رویداد اولین رویداد علمی و عملیاتی است که تلاش دارد ارتباط صحیح و اصولی بین یافته های نوین هایتک و فین تک با صنعت برقرار کند. در سال جاری میلادی ۲۰۲۳ همچنین این رویداد تلاش دارد تا با عقد تفاهم نامه مشترک با دانشگاه های معتبر جهان برنامه های خود را توسعه دهد.

از برنامه های جنبی این کنفرانس مراسم رونمایی از موسسه بازی پرداز خاورمیانه، اپلیکیشن اوکسی باکس و کتاب گیمیفیکیشن در روابط عمومی بود. دبیر کل کنفرانس گیمیفیکیشن با اشاره به لزوم استمرار برگزاری چنین همایش‌های علمی، ادامه داد: این کنفرانس در نهایت پس از رائه مقالات منتخب و پلتفرم های کسب و کار نوین با معرفی پژوهشگران و شرکت های برتر شرکت کننده به کار خود پایان داد و بیانیه علمی آن جهت بهره‌برداری دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط منتشر شد.

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.