تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
کد خبر : 37961

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در نشست تخصصی سالانه

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در نشست تخصصی سالانه

فرماندهان پایگاه های بسیج شرکت ملی پالایش و پخش عنوان کرد: در گام دوم انقلاب باید برای پیشران اقتصادی کشور کار و تلاش کنیم به گزارش دنیای اسرار: سومین نشست تخصصی سالانه فرماندهان پایگاه های بسیج شرکت ملی پالایش و پخش و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج شرکت های پالایشی با هدف هماهنگی برنامه ها

Print Friendly, PDF & Email

فرماندهان پایگاه های بسیج شرکت ملی پالایش و پخش عنوان کرد:

در گام دوم انقلاب باید برای پیشران اقتصادی کشور کار و تلاش کنیم

به گزارش دنیای اسرار: سومین نشست تخصصی سالانه فرماندهان پایگاه های بسیج شرکت ملی پالایش و پخش و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج شرکت های پالایشی با هدف هماهنگی برنامه ها بین پایگاه های بسیج و شرکت های تابعه در سالن جلسات شهرک شهید محمد منتظری اصفهان برگزار شد.

مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این نشست گفت: باید توجه داشته باشیم که بسیاری ازمشکلات اقتصادی موجود در کشور ناشی از سوء مدیریت هاست و همه چیز مربوط به تحریم ها نیست.اگر از زمان انقلاب تاکنون مدیر پروری در کشور شده بود الان با بحران های مختلفی روبه رو نبودیم .

دکتر محسن قدیری گفت با تربیت مدیران استراتژیک و زبده کمبودهایی که گریبان گیر کشور شده است را می توان با تدبیر برطرف کرد. مدیران جسور و آگاه می توانند با راه حل ها و اقدامات، گره ها را باز کنند و با اتکا به توان داخل و قطع امید از بیگانگان به توسعه اقتصادی کشور کمک کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان هلدینگ پترو پالایش در گفتگو با روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان درباره ضرورت توجه به پایگاه های بسیج در پالایشگاه ها گفت: مقام معظم رهبری بصیرت، منطقی بودن و امیدوار بودن را از خصوصیت های یک فرد بسیجی معرفی کرده است.

وی افزود:بسیج یک حرکت منطقی عمیق اسلامی و منطبق بر نیازهای امروز اسلام است.

حسین پور گفت:حاضرین در این برنامه یکروزه پس از برگزاری نشست هم اندیشی از بوستان شهدای محمود آباد بازدید و پس از آن با حضور در گلستان شهدای اصفهان با آرمان های حضرت امام(ره)و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردنند.

در پایان این گردهمایی فرماندهان بسیج شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش گزارش عملکردی از فعالیت های خود ارائه دادند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.