تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۶:۱۱
کد خبر : 35951

همزمان با آیین برگزاری اختتامیه ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان در اصفهان صورت گرفت

همزمان با آیین برگزاری اختتامیه ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان در اصفهان صورت گرفت

  رونمایی از کتاب (پا به پای زندگی) به قلم فاطمه طایی خبرنگار توانخواه شهرستان سمیرم به گزارش دنیای اسرار:شهزاد بهادری ،اصفهان-آیین برگزاری اختتامیه ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان با حضور دکتر ناصر چاووشی مدیرکل بهزیستی، دکتر قاسم زاده شهردار اصفهان، دکتر مقیمی مشاور وزیر ارشاد، حاج کاظمی مدیر کل تامین اجتماعی، و جمع کثیری

Print Friendly, PDF & Email

 

رونمایی از کتاب (پا به پای زندگی) به قلم فاطمه طایی خبرنگار توانخواه شهرستان سمیرم

به گزارش دنیای اسرار:شهزاد بهادری ،اصفهان-آیین برگزاری اختتامیه ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان با حضور دکتر ناصر چاووشی مدیرکل بهزیستی، دکتر قاسم زاده شهردار اصفهان، دکتر مقیمی مشاور وزیر ارشاد، حاج کاظمی مدیر کل تامین اجتماعی، و جمع کثیری از توانخواهان و شرکت کنندگان در ششمین جشنواره ملی رسانه معلولان ۲۷ مهرماه سالجاری در سالن بهزیستی اصفهان برگزار گردید.

در این اختتامیه از سه کتاب منتشر شده توسط مددجویان توانمند، با عنوان «پا به پای زندگی» به نگارش فاطمه طایی، «دلنوشته» به نگارش سحر مشایخی و «داستان زندگی بانوان معلول» به نگارش اعظم تقوی با حضور مسئولان حاضر رونمایی و تقدیر شد.

فاطمه طایی در مراسم رونمایی کتاب خود هدف از نوشتن این کتاب را مطالبه گری معلولان از مسئولین ،توجه جامعه به توانمندی معلولان و تشکر از زحمات خانواده خود که در این سالها یار وهمیارش بودند خواند.
وی از دبیر جشنواره ،استاد منصور گلناری و کلیه عوامل جشنواره که وی را در مسیر رسالت خبر و خبرنگاری مورد حمایت قرار دادند تشکر ویژه نمود.
منصور گلناری دبیر ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان گفت:شروع و حرکت این جشنواره به علت احساس مسئولیتی بود که، امروزه دنیا به آن نیاز دارد،آغاز شد و انتظار از مسئولان کشوری چه بهزیستی، نمایندگان محترم مجلس، وزارت فرهنگ و ارشاد این است که این جشنواره را در تقویم برنامه‌های رسمی خود قرار دهند.
شهردار اصفهان، علی قاسم‌زاده نیز در این نشست گفت:چند سالی است که این جشنواره در اصفهان برگزار می‌گردد و از این اقدامات و فعالیت‌های انجام شده که به نفع جامعه مددجویان صورت گرفته قدردانی می نماییم.

در ادامه سخنگوی دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه معلولین ، ساجده رضوی زاده ، گزارشی از جشنواره از ابتدا تاکنون ارائه داد: جشنواره از ابتدای سال ۱۴۰۲ کار خود را شروع و در دوم نیمه خرداد ماه اطلاع رسانی آغاز و تا پایان تیر ماه پایان یافت از ۲۷ استان اثر دریافت شد که تعداد کل آثار دریافتی ۶۲۷ اثر از ۲۲۰ شرکت کننده که ۱۱۷ نفر افراد دارای معلولیت و ۱۰۳ نفر بدون معلولیت ، ۵۸ برگزیده که ۳۶ خانم و ۳۲ خانم، که با یک گروه ۱۳ نفره از داوران در ۱۳ بخش طنز، تیتر،دلنوشته، اینفوگرافی، گزارش صوتی و تصویری، کلیپ، کاریکاتور، گزارش مکتوب، مصاحبه مکتوب، مقاله اجتماعی، داستان کوتاه، فن بیان و عکس داوری شد که از جمع برگزیدگان ۱۱ نفر رتبه اول، ۱۸ نفر رتبه دوم، ۱۸ نفر رتبه سوم و ۱۱ نفر قابل تقدیر می باشند.

لازم به ذکر است در ششمین جشنواره رسانه از سه کتاب منتشر شده توسط مددجویان توانمند، با عنوان «پا به پای زندگی» به نگارش فاطمه طایی، «دلنوشته» به نگارش سحر مشایخی و «داستان زندگی بانوان معلول» به نگارش اعظم تقوی با حضور مسئولان حاضر رونمایی و تقدیر شد.

در بخش پایانی از برگزیدگان ششمین جشنواره ملی رسانه معلولان در بخش های مختلف تقدیر به عمل آمد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان