تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۲۳
کد خبر : 35968

جشنواره دانش‌آموزی حامیان آب در اصفهان آغاز به کار کرد

جشنواره دانش‌آموزی حامیان آب در اصفهان آغاز به کار کرد

جشنواره دانش‌آموزی حامیان آب در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ با حضور 100 نفر از دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی دخترانه ملک در خانه فرهنگ آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با شعار آب، لبخند زندگی، مصرف هوشمند آغاز شد. به گزارش دنیای اسرار:«حامیان آب» با هدف فرهنگ سازی مصرف بهینه آب برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی توسط روابط‌عمومی

Print Friendly, PDF & Email

جشنواره دانش‌آموزی حامیان آب در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ با حضور 100 نفر از دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی دخترانه ملک در خانه فرهنگ آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با شعار آب، لبخند زندگی، مصرف هوشمند آغاز شد.

به گزارش دنیای اسرار:«حامیان آب» با هدف فرهنگ سازی مصرف بهینه آب برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی توسط روابط‌عمومی آبفای استان اصفهان در سراسر استان برگزار می‌شود.

آیین آغاز این جشنواره با ویژه برنامه‌های متنوعی از جمله اجرای مسابقه، پخش کلیپ‌ و انیمیشن‌های مختلف با موضوع مصرف بهینه آب، اجرای نقاشی با موضوع چگونگی مصرف بهینه آب در کارهای شخصی و روزمره و غیره همراه بود.

رئیس خانه فرهنگ با اشاره به اهمیت برگزاری چنین برنامه های برای دانش آموزان بیان کرد: از میان اقشار مختلف جامعه، دانش آموزان به دلیل تاثیرپذیری و آموزش پذیری بالا جایگاه ویژه ای داشته و به همین جهت می توانند تاثیر زیادی بر روی افراد جامعه به ویژه خانواده ها و همسالان خود داشته باشند.

زهره تشیعی با اشاره به این که دانش آموزان بهترین رسانه برای القای اهمیت آب در جامعه محسوب می شوند، افزود: اجرای ویژه برنامه های مختلف برای دانش آموزان و ایجاد حساسیت نسبت به حفظ آب برای تصمیم گیران و تصمیم سازان آینده جامعه یکی از اهداف اصلی و محوری خانه فرهنگ آب است که در طول سال توسط این مرکز با همکاری آموزش و پرورش اجرا می شود.

وی افزود: امروزه شاهد این هستیم که کودکان در ارتباط جدی با فناوری های روز و رصد ارتباطات نوین، دارای درکی به مراتب بالاتر از گذشته هستند و این فرصتی است که به وسیله آن می توان مدیریت مصرف انرژی، حفظ محیط زیست و بسیاری از مسائل مدنی و حیاتی اجتماعی و فرهنگی را آموزش داد.

رئیس خانه فرهنگ آب بیان کرد: ایجاد حساسیت و قدرت تشخیص و توصیف مسائل و پروراندن مهارت‌هایی برای ابداع روش‌ها و حل مسائل مربوط به مدیریت مصرف و حفاظت از منابع آب و ایجاد حس مسئولیت در برابر آیندگان، می تواند از اهداف آموزش چگونگی صرفه جویی در مصرف آب باشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.