تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸
کد خبر : 36004

۲ طلا، ۳ نقره و یک برنز ووشوکاران ایران در بازی‌های رزمی جهان

۲ طلا، ۳ نقره و یک برنز ووشوکاران ایران در بازی‌های رزمی جهان

ملی‌پوشان ووشو ایران در بازی‌های رزمی جهان به ۲ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز دست پیدا کردند. به گزارش دنیای اسرار:سومین دوره بازی‌های رزمی جهان (کامبت گیمز) از ۲۸ مهر ۱۴۰۲ به میزبانی ریاض عربستان آغاز شده بود که امروز (یک‌شنبه – ۳۰ مهر ۱۴۰۲) به پایان رسید و ملی‌پوشان ووشو ایران در

Print Friendly, PDF & Email

ملی‌پوشان ووشو ایران در بازی‌های رزمی جهان به ۲ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز دست پیدا کردند.

به گزارش دنیای اسرار:سومین دوره بازی‌های رزمی جهان (کامبت گیمز) از ۲۸ مهر ۱۴۰۲ به میزبانی ریاض عربستان آغاز شده بود که امروز (یک‌شنبه – ۳۰ مهر ۱۴۰۲) به پایان رسید و ملی‌پوشان ووشو ایران در این رقابت‌ها به ۲ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز دست یافتند.

شهربانو منصوریان که تنها نماینده ساندای زنان ایران در این رقابت‌ها بود، موفق شد در فینال وزن ۷۰- کیلوگرم، «کریستینا دی اولیویرا» از برزیل را شکست داده و مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کند. این مدال، نخستین طلای کاروان ایران در سومین دوره بازی‌های رزمی جهان (کامبت گیمز) بود.

در مبارزات ساندای آخرین روز این رقابت‌ها، محمدرضا ریگی نماینده وزن ۸۵- کیلوگرم ایران در دیدار نهایی این وزن به مصاف «اشرف محمد» از مصر رفت و ضمن کسب برتری در دو راند متوالی به مدال طلا رسید.

در ادامه مبارزات بخش ساندا، محمدمهدی رضایی نماینده وزن ۷۰- کیلوگرم مردان ایران نیز در فینال این وزن به مصاف «ژیائویانگ لی» از چین رفت که با شکست برابر حریف خود، مدال نقره گرفت.

پیش از این مدال نیز در بخش تالو، زهرا کیانی در بسته «جین‌شو – چیانگ‌شو» مدال نقره گرفت، سامان احمدی در فرم «چانگ‌چوان» به مدال نقره رسید و حانیه رجبی هم در بسته «نان‌چوان – نن‌دائو» به مدال برنز دست یافت.

ایران با ۷ ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت کرده بود که شهربانو منصوریان، محمدمهدی رضایی و محمدرضا ریگی در بخش ساندا و حانیه رجبی، زهرا کیانی، شاهین بنی‌طالبی و سامان احمدی در بخش تالو، نمایندگان ایران بودند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.