تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷
کد خبر : 35736

سالمندان؛ نیازمند مراقبت های بیشتری هستند

سالمندان؛ نیازمند مراقبت های بیشتری هستند

تاکید مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان؛ سالمندان؛ نیازمند مراقبت های بیشتری هستند همزمان با فرارسیدن هفته گرامیداشت سالمند و با هدف تقویت روحیه نشاط و شادی، تعدادی از زنان و مردان سالخورده تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان به زیارت امام رضا(ع) اعزام شدند. به گزارش  دنیای اسرار: کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)

Print Friendly, PDF & Email

تاکید مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان؛
سالمندان؛ نیازمند مراقبت های بیشتری هستند
همزمان با فرارسیدن هفته گرامیداشت سالمند و با هدف تقویت روحیه نشاط و شادی، تعدادی از زنان و مردان سالخورده تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان به زیارت امام رضا(ع) اعزام شدند.
به گزارش  دنیای اسرار: کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، ضمن گرامیداشت هفته سالمند، با اعلام این خبر و ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده به زنان و مردان سالخورده تحت حمایت، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۷۰ هزار سالمند بالای ۶۰ سال، تحت حمایت این نهاد هستند که از این تعداد ۳۶ هزار و ۶۹۵ نفر زنان سالخورده می باشند.

کریم زارع با بیان اینکه انسان ها در دوره سالمندی نیاز به آرامش بیشتری دارند، ادامه داد: متاسفانه ۴هزار و ۸۶۰ نفر از سالمندان تحت حمایت علاوه بر عدم توانمندی های لازم در تامین معاش، دارای بیماری های خاص و صعب العلاج نیز هستند که نیازمند به مراقبت های بیشتری می باشند.

وی، حمایت های اجتماعی و اقتصادی سالمندان تحت حمایت را از اولویت های کمیته امداد خواند و افزود: این نهاد همواره برای تامین اقلام مورد نیاز مانند سمعک، عصا، عینک، پوشینه، ویلچر و… همچنین به صورت ماهیانه با هدف کمک به تامین هزینه نگهداری هر یک از سالمندان زمین گیر و بیمار، با مشارکت خیران تلاش می کند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با تاکید بر تکریم سالمندان، گفت: بازدید و سرکشی از وضعیت خانوارهای تحت حمایت سالخورده بالای ۶۰ سال از جمله برنامه های مستمر این نهاد است که با هدف تکریم، بررسی و تامین نیازمندی های ایشان در طول سال انجام می شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.