تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۲۳
کد خبر : 36129

هر پلاک زمین حدود ۲۰۰ متری به ۲ خانوار سه فرزندی اختصاص می یابد

هر پلاک زمین حدود ۲۰۰ متری به ۲ خانوار سه فرزندی اختصاص می یابد

در طرح جوانی جمعیت شهر جدید بهارستان؛ هر پلاک زمین حدود ۲۰۰ متری به ۲ خانوار سه فرزندی اختصاص می یابد مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در جلسه شورای مسکن استان اصفهان مقرر شد برای تامین زمین متقاضیان طرح جوانی جمعیت در شهر جدید بهارستان پس از اخذ مصوبات لازم هر پلاک زمین

Print Friendly, PDF & Email

در طرح جوانی جمعیت شهر جدید بهارستان؛
هر پلاک زمین حدود ۲۰۰ متری به ۲ خانوار سه فرزندی اختصاص می یابد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در جلسه شورای مسکن استان اصفهان مقرر شد برای تامین زمین متقاضیان طرح جوانی جمعیت در شهر جدید بهارستان پس از اخذ مصوبات لازم هر پلاک زمین حدود۲۰۰ متری به ۲ خانوار مشمول تخصیص یابد.

به گزارش دنیای اسرار:علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان  در خصوص تصمیمات اتخاذ شده برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهر جدید بهارستان اظهار کرد: در یکصد و سومین جلسه شورای مسکن استان اصفهان این موضوع به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت و با همفکری تعیین تکلیف شد.

وی افزود: طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از طرح های اولویت دار کشور محسوب می شود که تامین زمین برای مشمولان این قانون بر عهده راه و شهرسازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: یکی از دستورکارهای نشست شورای مسکن استان اصفهان تصمصم گیری در رابطه با تامین زمین متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهر جدید بهارستان بود که در این رابطه گزارشی ارائه و پیرامون آن اتخاذ تصمیم شد.

وی افزود: در شهر جدید بهارستان تا کنون ۱ هزار و هفت متقاضی برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سامانه مربوطه ثبت نام کردند که با بررسی های بعمل آمده در حال حاضر ۸۹۳ خانوار حائز شرایط هستند.

وی با اشاره به اینکه مطابق با قانون برای این طرح زمین حداکثر به میزان ۲۰۰ متر با ارزش ریالی مشخص و در شهرهای زیر ۵۰۰ هزار نفر واگذار می شود عنوان کرد: با توجه به اینکه اصفهان کلانشهر و شهر بزرگ محسوب می شود و شهر جدید بهارستان سربار جمعیتی اصفهان است لذا در جلسه شورای مسکن استان اصفهان مطرح شد برای تامین زمین متقاضیان این طرح در شهر جدید بهارستان پس از اخذ مصوبات لازم هر پلاک زمین حدود۲۰۰ متری به ۲ خانوار مشمول تخصیص پیدا کند.

قاری قرآن افرود: در این رابطه چند پلاک زمین مشخص شد البته ارزش افزوده ای برای این زمین ها ایجاد کردیم که متقاضیان می توانند بر روی این اراضی حداکثر استفاده را بهره برداری کنند.

وی گفت: زمانبندی لازم در اینخصوص بعمل آمد و مقرر شذ حداکثر تا ۲ ماه آینده طرح آن بره مصوب و پس از انجام قرعه کشی اراضی به خانوارها اختصاص یابد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.