تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
کد خبر : 36310

افزایش 27 درصدی مشارکت مردم در امور خیر

افزایش 27 درصدی مشارکت مردم در امور خیر

    نشان از حسن اعتماد عمومی به مراکز نیکوکاری و خدمات کمیته امداد است مساعدت های مردم نیکوکار برای حمایت از خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد رشد داشته است. به گزارش دنیای اسرار، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام

Print Friendly, PDF & Email

 

 

نشان از حسن اعتماد عمومی به مراکز نیکوکاری و خدمات کمیته امداد است مساعدت های مردم نیکوکار برای حمایت از خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد رشد داشته است.

به گزارش دنیای اسرار، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به رشد کمک های مردمی در سال جاری، اظهار داشت: با وجود شرایط سخت اقتصادی، مساعدت های نیکوکاران اصفهانی برای حمایت از خانوارهای تحت حمایت این نهاد در هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد افزایش داشته است.

کریم زارع با بیان اینکه کمک های مردمی در زمینه های مختلف خدمت رسانی به نیازمندان مصرف می شود، ادامه داد: کمک های مادی نیکوکاران برای رشد علمی و تقویت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، تامین مسکن خانوارها، حمایت های درمانی و ایجاد بسترهای اشتغال مددجویان، تهیه جهیزیه و لوازم ضروری و… استفاده می شود.

وی به فعالیت بیش از 546 مرکز نیکوکاری در سطح استان اشاره داشت و افزود: افزایش میزان کمک های مردمی در قالب نقد، کالا و خدمات، نشان از حسن اعتماد مردم و نیکوکاران به این مراکز و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده توسط این نهاد به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با قدردانی از خیران در حمایت از خانوارهای تحت حمایت و نیازمند، گفت: عموم مردم خیر اندیش می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری و یا شماره گیری #031*8877* و اهدای هدایای نقدی و غیرنقدی خود، در خدمت رسانی مطلوب تر به جامعه هدف این نهاد همراهی داشته باشن

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.