تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
کد خبر : 36322

‌حفظ نام و یاد شهدا، بهترین شکرانه برای امنیت امروز است

‌حفظ نام و یاد شهدا، بهترین شکرانه برای امنیت امروز است

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن همه مردم دارند، حفظ نام و یاد آنها را بهترین شکرانه برای امنیتی که امروز در کشور داریم عنوان کرد. به گزارش دنیای اسرار، سردار “حمید علینقیان پور” در حاشیه سفر به شهرستان خورو بیابانک به همراه رئیس بنیاد شهید و فرمانده انتظامی این

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن همه مردم دارند، حفظ نام و یاد آنها را بهترین شکرانه برای امنیتی که امروز در کشور داریم عنوان کرد.
به گزارش دنیای اسرار، سردار “حمید علینقیان پور” در حاشیه سفر به شهرستان خورو بیابانک به همراه رئیس بنیاد شهید و فرمانده انتظامی این شهرستان در منزل خانواده شهید ” سعید سلمان ” از شهدای مبارزه با مواد مخدر فراجا در روستای چاه ملک شهرستان خورو بیابانک حضور یافته و با اهدای لوح تقدیر وهدایا از آنان تجلیل کرد.
وی در این دیدار با درود به روان پاک و مطهر امام راحل، شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مظلوم انتظامی گفت: حفظ نام و یاد شهدا بهترین شکرانه برای نعمت امنیتی است که امروز در کشور عزیزمان داریم.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن همه مردم ایران دارند تصریح کرد: شهدا جانشان را برای حفظ امنیت این آب و خاک فدا کردند و همه ما هم وظیفه داریم که از میراث گران بهای آنان که همان امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است حراست و پاسداری کنیم.
فرمانده انتظامی استان اصفهان ديدار با خانواده معظم شهدا را مايه دلگرمي، قوت قلب و انگيزه مضاعف براي خدمتگزاري بيشتر و شايسته به مردم و نظام اسلامي عنوان کرد و اظهار داشت: امیدوارم دعای خیر شهدا و خانواده معظم شهدا مشمول حال خدمتگزاران صدیق و دلسوز نظام اسلامی باشد و انشاء الله به برکت این خون ها روز به روز بر توفیقات بیشتر این نظام افزوده شود.
گفتنی است، استوار دوم شهید سعید سلمان از نیروهای فراجا بود که در تاریخ 31 تیرماه 1389 براثر درگیری با اشرار مسلح در کهنوج کرمان به درجه رفیع شهادت نایل آمده و در گلستان شهدای روستای چاه ملک شهرستان خورو بیابانک به خاک سپرده شده است.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.