تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
کد خبر : 31824

بهره برداری از ۱۷۳ پروژه همزمان با دهه فجر در بخش کشاورزی استان اصفهان

بهره برداری از ۱۷۳ پروژه همزمان با دهه فجر در بخش کشاورزی استان اصفهان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان خبر داد؛ بهره برداری از ۱۷۳ پروژه همزمان با دهه فجر در بخش کشاورزی استان اصفهان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۱۷۳ طرح در بخش کشاورزی استان اصفهان بیش از هزار و ۸۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش دنیای اسرار،

Print Friendly, PDF & Email

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان خبر داد؛
بهره برداری از ۱۷۳ پروژه همزمان با دهه فجر در بخش کشاورزی استان اصفهان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۱۷۳ طرح در بخش کشاورزی استان اصفهان بیش از هزار و ۸۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش دنیای اسرار، مهرداد مرادمند اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر ۱۷۳ پروژه در بخش کشاورزی استان اصفهان با اعتبار ۱۰۸۱۶۳۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: به مناسبت دهه مبارک فجر ۱۷۳ پروژه در بخش کشاورزی استان اصفهان با اعتبار ۱۰۸۱۶۳۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد. وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای حدود ۶۵۰ نفر فراهم خواهد شد و اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر نیز تثبیت می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه بیش از چهار هزار و ۱۶۰ خانوار از افتتاح این طرح‌ها بهره مستقیم خواهند برد و زمینه ایجاد اشتغال و تامین درآمد آنها فراهم خواهد شد، گفت: تولیدات گیاهی با ۸۸ طرح، آب و خاک و امور فنی و مهندسی با ۳۵ طرح و تولیدات دام، طیور و آبزیان با ۱۴ طرح بیشترین سهم را در پروژه‌های کشاورزی دهه فجر امسال در استان اصفهان به خود اختصاص داده‌اند.

مرادمند تاکید کرد: امور عشایر ۲۰ طرح، دامپزشکی ۶ طرح، تحقیقات کشاورزی ۵ طرح، صنایع کشاورزی ۳ طرح و تعاون روستایی ۲ طرح از مجموع پروژه‌های بخش کشاورزی استان در دهه مبارک فجر را به خود اختصاص داده‌اند. وی گفت: توزیع شهرستانی پروژه‌های کشاورزی دهه مبارک فجر مناسب است و تلاش شد شهرستان‌های مختلف سهم مناسبی از طرح‌ها داشته باشند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.