تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
کد خبر : 36356

اقدامات علمی و عملی مشعل پویا قابل توجه و منحصر به فرد است.

اقدامات علمی و عملی مشعل پویا قابل توجه و منحصر به فرد است.

  عضو جدید هیئت مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان در بازدید از پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان از توان علمی، فنی و اجرایی شرکت مشعل پویا ابراز خرسندی کرد. به گزارش دنیای اسرار، دکتر محمد سجاد باتمانی عضو جدید هیئت مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان در بازدید از پروژه های شرکت مشعل پویا؛ با ابراز

Print Friendly, PDF & Email

 

عضو جدید هیئت مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان در بازدید از پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان از توان علمی، فنی و اجرایی شرکت مشعل پویا ابراز خرسندی کرد.
به گزارش دنیای اسرار، دکتر محمد سجاد باتمانی عضو جدید هیئت مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان در بازدید از پروژه های شرکت مشعل پویا؛ با ابراز خرسندی از توان علمی، فنی و اجرایی شرکت مشعل پویا، بر افزایش کیفیت و سرعت پروژه های شرکت تاکید کرد.

آقای دکتر باتوانی همچنین از چگونگی احداث نیروگاه هزارمگاواتی خورشیدی و اقدامات انجام شده این پروژه در یکسال فعالیت شرکت، مطلع شد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان مشعل پویا هم از شروع پروژه‌های بزرگ ملی به همت متخصصان ایرانی و با همکاری پیمانکاران داخلی خبر داد و گفت: بسیاری از معاونان و مدیران درون و برون سازمانی بر این باورند که اقدامات علمی و عملی انجام شده در عمر یک ساله شرکت، قابل توجه و منحصر به فرد است.

مهندس مجید نادری نژاد با اشاره به ابراز رضایت معاون علمی و فناوری رییس جمهور آقای دکتر دهقانی از روند احداث پردیس فناوری نفت و انرژی نصف؛ افزود: با استقرار هرچه بیشتر نیروهای متخصص و شرکت‌های دانش بنیان، هم افزایی به منظور اعتلای علمی و فنی افزایش می‌یابد.

دکتر بارانی مدیر تحقیق و توسعه شرکت هم گفت: به کمک متخصصان شرکت در راستای کیفی کردن پروژه های در دست اقدام، اقدامات چشمگیری داشتیم و در آینده نه چندان دور، گام‌های بزرگتری به سوی تولیدات هایتک و خودکفایی در عرصه نفت و انرژی بر خواهیم داشت.

در پایان مسئولان بخش‌های مختلف و مدیران پروژه‌های در حال اجرا هم گزارشی از اقدامات خود ارائه کردند.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان