تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
کد خبر : 34350

تخصیص پروژه به بیش از ۹۶۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان لنجان

تخصیص پروژه به بیش از ۹۶۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان لنجان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنجان مطرح کرد؛ تخصیص پروژه به بیش از ۹۶۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان لنجان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنجان از تخصیص پروژه افزون بر ۹۶۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان خبر داد و گفت: قرارداد سازنده برای بالغ بر

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنجان مطرح کرد؛
تخصیص پروژه به بیش از ۹۶۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان لنجان
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنجان از تخصیص پروژه افزون بر ۹۶۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان خبر داد و گفت: قرارداد سازنده برای بالغ بر ۹۴۰ واحد منعقد شده است.
به گزارش دنیای اسرار:مجید کیانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنجان در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد: بیش از ۱۹ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان لنجان در شهرهای باغبهادران، باغشاد، چرمهین، چمگردان، زاینده‌رود، زرین‌شهر، سده لنجان و ورنامخواست ثبت نام کردند که پس از بررسی و پالایش‌های لازم افزون بر چهار هزار و ۷۰۰ متقاضی تایید نهایی شدند.

وی با بیان اینکه تا کنون برای بیش از ۹۶۰ نفر تخصیص پروژه انجام پذیرفته است اذعان کرد: قرارداد سازنده برای بالغ بر ۹۴۰ واحد منعقد شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنجان گفت: بیش از هفت هزار و ۹۰۰ مترمربع زمین جهت ساخت افزون بر ۱۷۰ واحد مسکونی در زرین شهر و ۲۰۱ پلاک زمین نیز در شهر سده لنجان برای ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: در راستای تامین زمین مورد نیاز برای این طرح ۷۰ هکتار زمین به محدوده شهری زرین شهر الحاق شده است.

کیانی در خصوص اقدامات بعمل آمده در راستای حفظ و حراست از اراضی ملی با اشاره به ضرورت حفظ حقوق بیت المال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و دولتی شهرستان لنجان عنوان کرد: در پی دست درازی متصرفان به اراضی ملی شهرستان لنجان، با تلاش و پیگیری کارشناسان حقوقی این اداره و معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، پرونده قضایی تشکیل و ۱۵ رای قضایی له دولت در سال گذشته اخذ شد.

وی گفت: با تلاش کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان دو هکتار زمین در این شهرستان رفع تصرف شد همچنین با اجرای احکام قضایی در سال ۱۴۰۱ قلع و قمع بنا و مستحدثات سه هزار و ۵۰۰ مترمربع انجام پذیرفت.

گفتنی است، شهرستان لنجان در ۳۵ کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان و با جمعیت بیش از ۲۶۵ هزار نفر، دارای ۹ شهر و بیش از ۴۰ روستا بوده، این شهرستان دارای سه بخش مرکزی، باغبهادران و فولاد شهر است. و وجود صنایع مهم از جمله ذوب آهن، صنایع دفاع اصفهان همچنین قومیت‌های متفاوت و وجود رودخانه به طول ۶۰ کیلومتر، این شهرستان را بسیار شبیه به یک ایران کوچک کرده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.