تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
کد خبر : 37046

کسب رتبه اول کشور در ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان اصفهانی

کسب رتبه اول کشور در ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان اصفهانی

  کمیته امداد استان اصفهان رتبه اول کشور در ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان تحت حمایت را به خود اختصاص داده است. به گزارش دنیای اسرار:کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با تشریح عملکرد این نهاد در ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، با تمرکز

Print Friendly, PDF & Email

 

کمیته امداد استان اصفهان رتبه اول کشور در ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان تحت حمایت را به خود اختصاص داده است.

به گزارش دنیای اسرار:کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با تشریح عملکرد این نهاد در ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، با تمرکز بر تسهیل شرایط ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان، ۸ هزار و ۲۳۱ فرصت شغلی فراهم شده که در این زمینه استان اصفهان رتبه اول کشور را کسب کرده است.

کریم زارع به اجرایی شدن ۵ هزار و ۹۴۸ طرح مددجویی با مشاوره و هدایت شغلی اشاره داشت و ادامه داد: مددجویان با مراجعه به کارشناسان حوزه اشتغال و اخذ مشاوره، در مسیر آموزش مهارت ها، دریافت تسهیلات اشتغالزایی قرض الحسنه و راه اندازی طرح های مختلف در زمینه های متنوع قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه طرح های راهبری شغلی یکی از مطمئن ترین مسیرهای اشتغال پایدار مددجویان است، افزود: امسال هزار و ۸۲۸ مددجوی، جویای کار با معرفی به راهبران و کسب آموزش های مرتبط به عرصه بازار کار وارد شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه معرفی متقاضیان حائز شرایط به مراکز کاریابی نیز یکی دیگر از مسیرهای ایجاد اشتغال مددجویان است، گفت: ۴۵۵ مددجو از این طریق و با شرایط دریافت حقوق و مزایای اداره کار در شرکت ها و بنگاه های اقتصادی مشغول به فعالیت شده اند.

 

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.