تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
کد خبر : 31736

نیروهای ناجا یکی از مظلومترین و قانع‌ترین افراد جامعه هستند

نیروهای ناجا یکی از مظلومترین و قانع‌ترین افراد جامعه هستند

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان : نیروهای ناجا یکی از مظلومترین و قانع‌ترین افراد جامعه هستند به گزارش دنیای اسرار: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین ایروانی، درنشست خبری با اصحاب رسانه  افزود:با تبریک ایام رجب و دهه فجر با اشاره به تفاوت پلیس جمهوری اسلامی با دیگر کشورها گفت: پلیس در این نظام در تزار

Print Friendly, PDF & Email

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان :

نیروهای ناجا یکی از مظلومترین و قانع‌ترین افراد جامعه هستند

به گزارش دنیای اسرار: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین ایروانی، درنشست خبری با اصحاب رسانه  افزود:با تبریک ایام رجب و دهه فجر با اشاره به تفاوت پلیس جمهوری اسلامی با دیگر کشورها گفت: پلیس در این نظام در تزار انقلاب اسلامی و خدمت بی‌منت به مردم است ولی پلیس سایر کشورها در خدمت سردمداران و نظام سرمایه‌داری می باشد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه نیروهای ناجا یکی از مظلومترین و در عین حال قانع‌ترین اقشار جامعه هستند، گفت: این افراد تمام همت و توان خود را برای برپا داشتن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بکار گرفته‌اند.

وی با اشاره به حوادث اخیر و حضور پلس برای ایجاد امنیت مردم گفت: پلیس با جانفشانی در تمام صحنه‌ها تلاش کرد تا آسیبی به مردم وارد نشود و در این مسیر یکی از نیروهای خدوم استان به نام سرهنگ “اسماعیل چراغی” نیز به شهادت رسید.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اهمیت جایگاه شهدا در مجموعه پلیس استان گفت: یادواره و یادمانهای متعددی  ازشهدای فراجا در شهرستان‌ها بطور مستمر برگزار می‌شودکه با استقبال مردم محلات رو‌به‌رو شد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان،بیان کرد: یکی از اقدامات مهم سازمان‌های عقیدتی سیاسی در فراجا برای کارکنان و خانواده‌های ناجا در اصفهان بویژه نوجوانان و جوانان تشریح وقایع به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

حجت الاسلام ایروانی گفت: در راستای تقویت باورهای دینی و هدایت سیاسی برای خانواده‌ها و کارکنان روزانه کلاس هایی در کانون فرهنگی فاطمه‌الزهرا(س) برگزار می شود.

حجت الاسلام ایروانی گفت:در این راستا یکی از اقدامات این نهاد برگزاری دوره‌های بصیرت‌افزایی و تبیین دستاوردهای انقلاب در دستور کار ماست و به این منظور از پیشکسوتان این حوزه و انقلابیون برای بیان شرایط آن دوران و ضرورت به ثمر رساندن انقلاب اسلامی دعوت می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم در ایام دهه فجر، فضاسازی است، گفت با دعوت از استادان دانشگاه‌ها، حوزوی و ائمه جمعه به روشنگری و هدایت سیاسی کارکنان انتظامی در تمام رده‌ها و خانواده‌های آنها پرداخته می‌شود تا بتوانیم پلیسی در تراز نظام اسلامی و قرآن داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های اعتقادی و دین باوری برای کارکنان ناجا در راستای تقویت بینش و هدایت سیاسی آنها گفت: به این منظور بانک “هادیان سیاسی” در سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تاسیس شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ارتباط با برنامه‌های فراجا دردهه مبارک فجر توضیح داد: یکی از برنامه‌ها فضاسازی انقلابی است که در تمامی یگان‌ها، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع قرآنی ازجمله حفظ قرآن، آموزش روخوانی قرآن توسط این نهاد برای کارکنان و خانواده های آنها اظهار داشت: امسال سه هزار و ۶۰۰ نفر برای مسابقات قرآنی ثبت نام کردند که ۳۰ نفر از برادران و ۳۶ نفر از خواهران به مسابقات کشوری راه یافتند.

ایروانی همچنین به تربیت ۲۲ حافظ کل در سطح کارکنان و ۲ هزار و ۹۵۰ حافظ جزءهای مختلف قرآن اشاره کرد و از بهره‌گیری نهاد عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان از فضای مجازی برای تبادل اطلاعات و ارائه آموزش‌های بصیرت‌افزایی در حوزه مسائل سیاسی خبر داد.

خبرنگار:علیرضاهژبری

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.