تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۰۴
کد خبر : 36462

۳۵۰ رویداد به مناسبت حماسه ۲۵ آبان در اصفهان برگزار می شود

۳۵۰ رویداد به مناسبت حماسه ۲۵ آبان در اصفهان برگزار می شود

معاون فرهنگی شهردار اصفهان: ۳۵۰ رویداد به مناسبت حماسه ۲۵ آبان در اصفهان برگزار می شود معاون فرهنگی شهردار اصفهان از برگزاری ۳۵۰ رویداد به مناسبت حماسه ۲۵ آبان، روز حماسه و ایثار مردم اصفهان خبر داد. به گزارش  دنیای اسرار: کمال حیدری با اشاره به برگزاری ۳۵۰ برنامه به مناسبت سالروز حماسه ۲۵ آبان

Print Friendly, PDF & Email

معاون فرهنگی شهردار اصفهان:

۳۵۰ رویداد به مناسبت حماسه ۲۵ آبان در اصفهان برگزار می شود

معاون فرهنگی شهردار اصفهان از برگزاری ۳۵۰ رویداد به مناسبت حماسه ۲۵ آبان، روز حماسه و ایثار مردم اصفهان خبر داد.

به گزارش  دنیای اسرار: کمال حیدری با اشاره به برگزاری ۳۵۰ برنامه به مناسبت سالروز حماسه ۲۵ آبان مردم اصفهان اظهار کرد: تمرکز رویدادها بیشتر در حوزه نوجوان است که با همکاری سایر نهادها و سازمان ها در همه نقاط شهر توزیع شده است.

وی افزود: فضاسازی شهر و پویش از مهمترین اقدامات این ایام است. همچنین نصب، ابر پرچم‌های ۲۵ آبان، نمایش ترکیبی بانوی سرو، کنگره بزرگداشت زنان تاثیر گذار، فراخوان شهر ایثار شهر زندگی ویژه مدارس از جمله اقداماتی است که در این ایام انجام می‌شود.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت: ویژه برنامه سالروز ۲۵ آبان با حضور سردار سلامی در گلستان شهدا، نشست نخبگانی و میزبانی از خانواده شهدای مقاومت نیز از دیگر رویدادهای مهم این روزهاست.

وی ادامه داد: تجلیل از ۹ نفر از قهرمانان ورزشی که در مقابل رژیم جعلی اسرائیل مسابقه ندادند، همایش دوچرخه سواری تا گلستان لاله‌ها با حضور ۳۷۰ دوچرخه سوار در روز ۲۶ آبان و همایش بزرگ پهلوانان در گلستان شهدا نیز مهمترین رویدادهای ورزشی در ایام گرامیداشت ۲۵ آبان است.

حیدری با اشاره به معرفی ۱۵ کتاب در حوزه دفاع مقدس بیان کرد: نمایشگاه سیار از تشییع شهدای عملیات محرم، شب شعر حماسه و ایثار، برنامه فرمانده دل‌ها و رونمایی از چند نماهنگ از دیگر اقداماتی است که در این روزها برگزار می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.