تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
کد خبر : 36485

دستگیری قاتل شهروند اصفهانی در کمتر از یک ساعت

دستگیری قاتل شهروند اصفهانی در کمتر از یک ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان: دستگیری قاتل شهروند اصفهانی در کمتر از یک ساعت فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از قتل مرد 67 ساله و دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت خبرداد. به گزارش دنیای اسرار ، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان:

دستگیری قاتل شهروند اصفهانی در کمتر از یک ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از قتل مرد 67 ساله و دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت خبرداد.

به گزارش دنیای اسرار ، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع منجر به قتل در یکی از محله های شهرستان اصفهان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا بلافاصله مأموران کلانتری 14 اصفهان در محل حاضر و با جسد مردی 67 ساله که در بررسی های انجام شده مشخص شد با ضربات سلاح سرد به ناحیه شکم و پهلو به قتل رسیده مواجه شده وتحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این قتل را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: با بررسی های تخصصی و هوشمندانه پلیس و انجام تحقیقات میدانی نهایتا درکمتر از یک ساعت قاتل که فردی 60 ساله بود شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده که در تحقیقات اولیه انجام شده به بزه ارتکابی با انگیزه اختلافات و خصومت شخصی با مقتول اعتراف کرد پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.